Alpine prezentuje dziś pierwsze zdjęcia swojego nowego, dwumiejscowego samochodu, którego premiera będzie miała miejsce podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie.

Nowy model A110 posiada kompaktowe wymiary, niską masę i spektakularną dynamikę, które zapewniły sukces kultowej „Berlinette”.

A110 ma płaską płytę podłogową i nadwozie wykonane z aluminium, co zapewnia niską masę i wysokie osiągi. Najważniejsze dane techniczne A110 zostaną podane podczas konferencji prasowej Alpine na Salonie Samochodowym w Genewie.

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

7 komentarzy do "Alpine pokazuje pierwsze zdjęcia swojego seryjnego samochodu – nowego A110"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
toughluck
Gość

Hmm, płaska płyta podłogowa, czyli napęd na przód?

Krzysiek
Gość

Nie, plaska podloga = zabudowana oslonami. To auto w wersji FWD nie ma kompletnie sensu, a na niektorych zdjeciach szkieletu widac podciecie podluznicy z tylu na polosie, jak dla mnie 99% to RWD.

Natan
Gość

Ciekawi mnie czy wymiary Alpine będą zbliżone do Clio czy jednak do Megane.

Kamil
Gość

comment image?oh=15c81cfe8e4208b2a1582704faeaa4d0&oe=596FC044

daszc
Gość

Za drogie, powinii wypuścić coś z mocą 250KM, wagą do 1000kg, i napędem na tył może być dwu osobowe za 80 tys.

toughluck
Gość

Widzę, że koncert życzeń. To ja dodam od siebie: powinni wypuścić coś z mocą 400 KM, elektrycznym, spalanie -2 l/100 km (żeby wytwarzało paliwo zamiast spalać), wagą do 200 kg, napędem na sześć kół, maksymalnie za 20 tysięcy, no może nie będę tak pazerny — za 25 tysięcy.

Krzysiek
Gość

Tym bardziej ze konkurencja (MX5, GT86) nie przekracza 200 koni. W tych autach frajda jest z prowadzenia i lekkosci, a nie z osiagow na prostej, ktore sa porownywalne z mocnym, 2l dieslem.

wpDiscuz