Ambasadorka Renault i gwiazda nowej kampanii detalicznej francuskiej marki w Brazylii, piosenkarka Anitta, otrzymała od producenta miejskie w 100% elektryczne autko Twizy. Pojazd, który jest hitem sprzedaży w 35 krajach, już jest ulubieńcem gwiazdy.
Dawno, jak zauważyliście, nie byliśmy w Ameryce Południowej. Czas więc na jakieś wieści z tego regionu świata. Okazją jest Twizy, jakie otrzymała Anitta, brazylijska piosenkarka, bardzo popularna w swoim kraju. Wkrótce napiszemy nieco więcej na temat jej aktywności motoryzacyjnej, którą gwiazda prowadzi we współpracy z marką Renault.
„Kiedy zobaczyłam Twizy we Francji, z miejsca się w nim zakochałam. Naprawdę lubię eksperymentować z samochodami, a Twizy jest do takich zachowań idealne. Nie tylko dlatego, że jest w 100% elektryczne, ale dlatego, że jest nowoczesne, zabawne i urzeka wszystkich, gdziekolwiek się pojawi. Nie można pozostać wobec niego obojętnym” – twierdzi piosenkarka.
W Brazylii Renault nie oferuje Twizy w sprzedaży detalicznej. Jest ono sprzedawane poprzez partnerstwa między Renault i różnymi firmami oraz władzami różnego szczebla, którym zależy na mobilności o zerowej emisji. Marka sprzedała w Brazylii około 150 pojazdów elektrycznych. Warto pamiętać, że Renault jest częścią Aliansu wiodącego na świecie w sprzedaży samochodów elektrycznych.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault Brasil
Najnowsze komentarze