Citroën wprowadza na rynek włoski serię specjalną swojego najmniejszego autka – C1 Garmin Vivofit. To samochód oparty o wersję wyposażeniową Feel, ale wzbogacony o parę elementów dodatkowych, co czyni go atrakcyjniejszym, choć i nieco droższym.
We Włoszech C1 Feel w wersji 3-drzwiowej wyceniany jest na 11.350 euro, jeśli pod maską pracuje silnik o mocy 68 KM. Za C1 Garmin Vivofit zapłacić trzeba 12.450 euro, a jeśli klient woli odmianę 5-drzwiową, to wysupłać musi 12.950 euro. W serii specjalnej C1 Garmin Vivofit nie jest oferowana odmiana Airscape z rolowanym materiałowym dachem. Za to można go mieć z silnikiem 1.2 VTi o mocy 82 KM i wówczas ceny wynoszą 12.950 euro za wersję trzydrzwiową i 13.450 euro za pięciodrzwiową.
Czy warto dopłacić? Pewnie tak, bo standardem w C1 Garmin Vivofit są takie elementy, jak 15-calowe alufelgi Cornet, 7-calowy ekran dotykowy z funkcją mirror screen, zestaw audio ze sterowaniem przy kierownicy, obsługa Bluetooth®, a nawet mapy Europy do nawigacji. We wnętrzu klienci znajdą też Pakiet Color White, który świetnie współgra z nadwoziem.
O tym, że jest to seria specjalna, świadczy nie tylko bogatsze wyposażenie, ale i naklejki wyróżniające wersję C1 Garmin Vivofit oraz dwukolorowe nadwozie. Dach może być polakierowany na jeden z trzech kolorów: Ink Black, Silver Grey lub Blue Lagoon. Reszta nadwozia może mieć kolory: Blue Lagoon, Love Red, Silver Grey, Ink Black, Jelly Red lub Polar White.
Klient otrzymuje dodatkowo opaskę na rękę Garmin Vivofit, która oprócz czasu i daty prezentuje także dane dotyczące m.in. spalonych kalorii, przebytego (na piechotę) dystansu, godzin snu, czy funkcję krokomierza. Można dokupić także czujnik tętna.
KG
Najnowsze komentarze