Citroën C4 Cactus drugiej generacji zbliża się coraz większymi krokami. Na hiszpański rynek przygotowano specjalną limitowaną serię Cool&Comfort z okazji premiery handlowej tego samochodu. Samochód produkowany wyłącznie w Hiszpanii ma w tym kraju szczególnie wiele do ugrania. Stąd właśnie ta limitowana do jedynie 260 egzemplarzy seria specjalna.

Na hiszpańskim rynku Citroën C4 Cactus dostępny będzie w cenie od 14.900 euro. Auto oferowane tam będzie w trzech wersjach wyposażeniowych (Live, Feel i Shine) oraz w przeznaczonej dla klientów flotowych wersji Business. Na otwarcie jednak przygotowano limitowaną odmianę Cool&Comfort bazującą na wersji Shine, ale bardzo atrakcyjną cenowo.

Cennik nowej wersji C4 Cactusa w Hiszpanii prezentuje się następująco:

Live PureTech 82 – 14.900 euro;
Live PureTech 110 Stop&Start – 15.800 euro;
Feel PureTech 82 – 15.900 euro;
Feel PureTech 110 Stop&Start – 16.800 euro;
Feel PureTech 110 Stop&Start EAT6 – 18.100 euro;
Feel PureTech 130 Stop&Start – 17.800 euro;
Shine PureTech 110 Stop&Start – 17.800 euro;
Shine PureTech 110 Stop&Start EAT6 – 19.100 euro;
Shine PureTech 130 Stop&Start – 18.800 euro;
Live BlueHDi 100 Stop&Start – 16.800 euro;
Business BlueHDi 100 Stop&Start – 17.300 euro;
Feel BlueHDi 100 Stop&Start – 17.800 euro;
Shine BlueHDi 100 Stop&Start – 18.800 euro.

Do tego dochodzi – jak wspomniałem – limitowana seria specjalna Cool&Comfort ograniczona do jedynie 260 egzemplarzy. Dostępna jest jedynie z dwoma silnikami w cenach:
Cool&Comfort PureTech 110 Stop&Start – 15.990 euro;
Cool&Comfort BlueHDi 100 Stop&Start – 16.990 euro.

Być może zastanowiło Was, skąd wzięła się liczba 260. Chodzi o upamiętnienie wyprodukowania ponad 260.000 sztuk C4 Cactusów w madryckiej fabryce. Tak więc po jednym egzemplarzu C4 Cactusa Cool&Comfort na każdy tysiąc wyprodukowanych dotychczas modeli. Oczywiście modeli pierwszej generacji.

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 09/2018

Citroën C4 Cactus drugiej generacji jest pierwszym seryjnym samochodem wyposażonym w nowe zawieszenie z hydraulicznymi amortyzatorami progresywnymi. W aucie debiutują też nowe fotele zgodne z filozofią Citroën Advanced Comfort. Będzie to samochód prezentujący nową wizję komfortu Citroëna – marki z komfortem właśnie nierozerwalnie związanej. Świat patrzy więc na nowego C4 Cactusa z ogromnym zainteresowaniem. Czy faktycznie będzie to komfort porównywalny z tym z hydropneumatyków?

Citroën C4 Cactus Cool&Comfort jest autem świetnie wycenionym. Bazuje na wersji Shine, ale kosztuje niewiele więcej, niż Live z tymi samymi jednostkami napędowymi. Seria specjalna dostępna będzie jedynie w dwóch kolorach – białym perłowym i czerwonym Rojo. Wnętrze wykończone będzie w ambientowym Metropolitan Red. Korzyść dla klienta sięga przeszło 1.800 euro. Podejrzewam, że wersja Cool&Comfort rozejdzie się w Hiszpanii bardzo szybko.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën

Galeria

5
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
2 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
MirekKrzysztofGoszczBozon Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Bozon
Gość
Bozon

Czy takich cen w przeliczeniu na PLN można się u nas spodziewać?

Goszcz
Gość
Goszcz

Nie.

Mirek
Gość
Mirek

Panie Krzysiu, czy amortyzatory z tego nowego C4 cactusa można założyć do C4 II generacji?