Jak wyglądałaby sportowa wersja Citroena C4 Cactusa? Przedstawiamy Wam wizję wersji Racing pojazdu, która została stworzona przez projektantów z X-Tomi Design.

Citroen niedawno zaprezentował nową wersję modelu C4 Cactus. Samochód ma przed sobą trudne zadanie, gdyż zastąpi w ofercie dwa modele francuskiej marki: poprzedniego Cactusa oraz C4. Stylistyka pojazdu uległa wyjątkowo dużym, jak na face lifting zmianom i wzbudziła dyskusję zwolenników i przeciwników nowego stylu pojazdu. Nowy C4 Cactus pobudził również wyobraźnię projektantów, którzy zapragnęli dla tego pojazdu czegoś mocniejszego. Na stronie X-Tomi Design zaprezentowano wizję ostrzejszej wersji Cactusa, która swoją drogą wcale nie wygląda źle. Citroen mógłby się nawet pokusić o stworzenie Cactusa Racing, oczywiście z satysfakcjonującą jednostką napędową.

Wersja Performance otrzymała obniżone zawieszenie, większe koła, nowe felgi oraz lekko zmieniony przedni zderzak. Projektanci pokusili się również o zmianę kolorystyki, choć i przy wyborze „zwykłego” modelu, oferta będzie bardzo bogata. Citroen obiecuje aż 31 kombinacji barwnych nadwozia nowego Cactusa.

Citroen niestety ani słowem nie wspomina o stworzeniu usportowionej wersji swojego nowego crossovera, ale pomarzyć przecież zawsze można. Zamiast tego pojawiły się wzmianki o mocniejszej wersji C3. Samochód ma mieć powiązania ze sportem motorowym i czerpać z rozwiązań WRC oraz Citroen Racing. Zgodnie z zapowiedzią szefowej marki, Lindy Jackson, samochód będzie czymś, czego jeszcze nikt przed Citroenem nie dokonał.

Źródło: X-Tomi Design

Galeria

Dodaj komentarz

7 komentarzy do "Citroen C4 Cactus Racing – wizja modelu"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
damianock
Gość

w 2019 nowa C4 razem z Astrą, w 2021 nowa C5. Co do C3 Racing- będzie do zamówienia ;)

910gus
Gość

Powtórzę. Jeżeli w 2019 czy w 2021 roku miały by debiutować nowe modele Citroena, to z punktu widzenia technologii wdrażania do produkcji, modele te w różnych konfiguracjach powinny wchodzić obecnie w fazę szeregu testów. Czy Citroen testuje obecnie nowe c4 i c5?

910gus
Gość

Ile czasu potrzebuje Citroen na wprowadzenie w Europie gotowego już przecież w Chinach C5 aircross? A tu mowa o zupełnie nowych autach, mówimy o c4 i c5 które miały by konkurować w bardzo silnie obsadzonych segmentach z bardzo dobrymi autami. Zapowiedzi te traktuję więc jak obiecanki 408 GT, 608, 308 RHybrid czy nowego silnika 2.0 v6 benzyna, to tylko przykłady z ostatnich lat. O obecnej gamie aut Citroena z szacunku do historii tej marki nie wspomnę.

Piotr001
Gość

Może po prostu chcą uniknąć obstrukcji, podobnej do tej jak przy nowym 3008. Czas oczekiwania na Peugeota, jak na Rolls Royce’a, czyli 6 miesięcy to trochę słabo. Ci od RR, mają po kilkanascie aut to mogą sobie poczekać. Ja bym nie chciał.

damianock
Gość

Tu nie chodzi o czas na wprowadzenie, tylko o pierwszeństwo w sprzedaży w Europie 3008 i 5008. Natomiast nowa C4 będzie tylko i wyłącznie z Astrą i to też już wiemy na 100%, tak samo nowa C5 (która garściami będzie czerpała z C-Xperience). Swoją drogą na rynku Chińskim C5 Aircross produkowany jest przez Dongfenga, na Europę będzie robiony we Francji, dopiero niedawno podpisali umowę na produkcję tego modelu.

toughluck
Gość

Pierwsze skojarzenie z X-Tomi Design, jakie miałem: „to chyba ci sami (ten sam?), co zrobił wizję dwudrzwiowego C-Elysee, gdzie jedyną zmianą było skrócenie rozstawu osi i wyklonowanie obrysu tylnych drzwi.”
I się nie pomyliłem.
Szczerze, jeśli nawet Citroen by zaprezentował koncepcyjny samochód C4 Racing, to skończyłoby się na tym samym, co koncepcja DS4 R.

Piotr001
Gość

Tylko, że jak ktoś ma fantazje to może sobie ten samochód po zakupie w ten sposób „ubrać”. I to za małe pieniądze. Najdroższy element to felgi, cała reszta to standard wersja z kolorowymi dodatkami. Mi podoba się bardzo.

wpDiscuz