Dla profesjonalistów w sensie biznesu. Citroën uruchomił we Francji nową stronę internetową dla klientów biznesowych. Zbiegło się to z premierą handlową nowego Citroëna Jumpy, a cel jest jasny – zapewnić bogatszą treść dostępną łatwiej i idealnie dostosowaną do oczekiwań profesjonalistów.
Nowa strona internetowa dla profesjonalistów prezentuje nie tylko gamę samochodów dostępnych dla biznesu, ale i szereg usług przydatnych w przedsiębiorstwach, administracji, wśród rzemieślników czy przedstawicieli wolnych zawodów.
W zakresie samochodów na nowej stronie można znaleźć auta marki Citroën podzielone na segmenty:
– pojazdy użytkowe (dostawcze, pochodne dostawczym, przebudowane);
– pojazdy gamy Business;
– pojazdy specjalnego przeznaczenia (np. taxi, szkoły jazdy itp.);
– pojazdy o napędzie elektrycznym.
Całkowicie przeprojektowano dane opisowe i treści zawarte na stronie internetowej dla profesjonalistów. Uczyniono to po to, by jak najbardziej dostosować je do potrzeb klientów biznesowych, których zwykle interesują określone parametry. Wyróżniono, dla przykładu, wymiary zewnętrzne i wewnętrzne, wszystkie dostępne wersje zestawiono w przejrzystych tabelkach, umożliwiono szeregowanie danych w zależności od np. poziomu emisji dwutlenku węgla, czy podatku od pojazdów firmowych.
Przygotowano także możliwość wyboru auta w zależności od wysokości miesięcznych rat, czy prezentację aut dostępnych „od ręki” w Citroën Car Store Pro.
W dziedzinie usług strona udostępnia narzędzia do zarządzania flotą, symulatory finansowania, kalkulatory umów serwisowych, czy gwarancji.
Strona Citroëna dla profesjonalistów już ruszyła we Francji, ale wkrótce – do końca sierpnia – dostępna będzie także w innych ważnych dla marki krajach – Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Portugalii, Belgii, Holandii, Austrii i Szwajcarii.
KG; grafiki: Citroën
Najnowsze komentarze