Samochody marki Dacia są proste w konstrukcji i niedrogie. Wiedzą to zarówno przedstawiciele marki, jak i specjaliści od reklamy. Najnowszy film promocyjny, który powstał przy współpracy z brytyjskim studiem Aardman, pokazuje dlaczego takie rozwiązanie się sprawdza.
Dacia przekonuje, że nasze życie i tak już jest wystarczająco skomplikowane i nie ma sensu pogłębiać tego stanu niepotrzebnymi gadżetami. Producent oferuje więc prostą gamę modelową, spośród której łatwo jest wybrać odpowiedni egzemplarz i to w dodatku w przystępnej cenie. Samochody mają wyróżniający się design i tylko to wyposażenie, które jest człowiekowi niezbędne. Nowy film reklamowy pod tytułem „Dacia Simple is Smart”, prezentuje papierowe miasto z papierowymi budynkami, drzewami i samochodami. Pośród krzykliwych pojazdów, które nawiasem mówiąc nie kończą zbyt dobrze w tej animacji, znajdziemy Dacię, która po prostu przewiezie nas z miejsca na miejsce: prosto i inteligentnie.
Ta prostota i inteligencja jest doceniana na całym świecie, a samochody producenta, który odrodził się za sprawą koncernu Renault, święci kolejne sukcesy na rynku. „Papierowa reklama” powstała przy współpracy z brytyjskim studiem filmów animowanych Aardman.
„Chcieliśmy zaprezentować płynną podróż pojazdem marki Dacia w subtelnym, tekturowym krajobrazie. Dzięki wykorzystani oświetlenia animacji poklatkowej, zagięcia i krawędzie papieru spowodowały, że modele i elementy środowiska stały się bardziej namacalne” – tłumaczy Danny Capozzi, dyrektor Aardman.
„Wspaniale było po raz kolejny współpracować ze studiem Aardman przy produkcji najnowszego filmu promującego naszą filozofię, która charakteryzuje się prostotą. Wspaniale było zobaczyć, jak istota naszej marki budzi się do życia. Zespół Aardman uchwycił esencję Dacii w 72 sekundach inteligentnej animacji” – powiedziała Louise O’Sullivan, szefowa brytyjskiego oddziału Dacii.
Najnowsze komentarze