Odświeżone C3 Picasso oraz DS3 Cabrio interesowały wielu zwiedzających, z których część zdecydowała się zamówić te modele jeszcze podczas paryskich targów.
Citroën poinformował, że:
– na rodzinę C3 (hatchback i Picasso) przyjęto 20% ze wszystkich przeszło 3.500 złożonych zamówień;
– na rodzinę C4 (hatchback i Aircross) przyjęto 30% spośród wszystkich zamówień;
– gama DS zebrała przeszło 800 zamówień, które składano w salonie DS zlokalizowanym niedaleko Porte de Versailles, w pobliżu Parku Andre Citroëna.
Duże zainteresowanie odwiedzających stoisko Citroëna budziły nowe silniki benzynowe PureTech oraz technologia mikrohybrydowa. Nic dziwnego – we Francji można liczyć na proekologiczne premie, a w samym Paryżu dobrze spisują się samochody napędzane niedużymi, oszczędnymi silnikami.
Oczywiście masę emocji wzbudzały koncepty – po raz pierwszy pokazany w Europie Numero 9, będący zapowiedzią flagowego modelu rodziny DS, oraz Tubik, auto pozwalające na rodzinne i komfortowe podróże na dystansie tysięcy kilometrów.
zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze