DS 7 Crossback przeszedł już pierwsze jazdy testowe. Możemy prześledzić opinie dziennikarzy motoryzacyjnych na temat SUV-a, który jest określany przez producenta mianem całkowicie nowej generacji marki.

Zanim sami będziemy mieli okazję przejechać się nowym SUV-em marki DS, posłużymy się opinią innych. DS 7 Crossback przeszedł już pierwsze testy i kilka znanych magazynów motoryzacyjnych wyraziło swoją opinię na temat pojazdu.

Brytyjski magazyn Auto Express ocenił samochód na cztery gwiazdki. Werdykt: „DS 7 Crossback jest pierwszym samodzielnym modelem DS, który na pierwszy rzut oka zapewnia równowagę między przestrzenią, wyposażeniem, a jakością. W przeważającej części wykazuje dobre właściwości jezdne. Nowe sportowe zawieszenie Active Scan pracuje przeważnie zadowalająco, ale jego praca jest rujnowana przez duże aluminiowe obręcze kół. Nie można pominąć faktu, że pojazd nie posiada oryginalnego designu typowego DS, ale dzięki temu powinien spodobać się szerszej grupie odbiorców. Jeśli masz dość niemieckich standardów, DS 7 Crossback jest wart uwagi”.

Kolejny brytyjski magazyn, Carbuyer, docenił nowego SUV-a DS za zawieszenie, które dostosowuje się do jakości dróg, mnogość wyposażenia oraz koszty eksploatacji. Dziennikarze dostrzegli minusy w cenie wersji wyposażeniowych znajdujących się wyżej w ofercie, jakości niektórych materiałów, a także w tym, że DS jest mało znaną marką. Werdykt: „DS7 Crossback to pierwszy francuski luksusowy SUV z zawieszeniem, które wypatruje nierówności na drodze, a nawet widzi w nocy. Jest ekonomiczny i praktyczny”.

Magazyn What Car? przyznał modelowi cztery gwiazdki. Samochód pochwalono za właściwości jezdne, zawieszenie oraz system multimedialny z dużym wyświetlaczem. Dziennikarzom nie spodobały się materiały wykończeniowe oraz cena modelu, aczkolwiek zaznaczono, że klient dostaje w niej dosyć sporo. Werdykt: „Jeśli odłożysz na bok wyposażenie, DS 7 Crossback pozostaje praktycznym i dynamicznym 5-miejscowym SUV-em. Jakość materiałów może skutecznie zapobiec pomyleniu z alternatywami bardziej premium, ale DS ma w swoich rękach bardzo przyciągający samochód”.

Na uznanie francuskiego magazynu Caradisiac zasłużyła jakość, technologia oraz stosunek wyposażenia do ceny. SUV otrzymał minusy za konstrukcję zewnętrzną, brak szlachetniejszych silników oraz elektryczne sterowanie szybami. Werdykt: „Trochę potrwa, zanim marka DS stworzy swój własny wizerunek i stanie się konkurentem dla takich producentów jak Audi, BMW czy Mercedes, ale DS7 Crossback ma mocne argumenty, aby umieścić francuską markę na starcie do realizacji tego celu. Udane wnętrze, przyzwoite ceny i cechy dynamiczne sprawią, że DS7 Crossback będzie jednym z najlepszych graczy na rynku SUV-ów premium”.

Nowy SUV DS otrzymał od brytyjskiego magazynu AutoCar trzy gwiazdki. Werdykt: „Nowe spojrzenie na współczesnego miejskiego SUV-a w stylu 7 Crossback jest na swój sposób atrakcyjne, ale jego oryginalność jest rozczarowująco ograniczona. Dopiero się okaże, ilu klientów będzie skłonnych do wyłożenia kwoty porównywalnej z Range Roverem Evoque w zamian za ten samochód. Daje się wyczuć, że poszukiwania trwałej tożsamości i właściwego miejsca na współczesnym rynku motoryzacyjnym w przypadku DS jeszcze się nie kończą”.

Galeria

Dodaj komentarz

7 komentarzy do "DS 7 Crossback – pierwsze opinie"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
koniunktura
Gość

Czyli tak jak się obawiałem, nic specjalnego. :)

Alex
Gość
Nic dodać nic ująć. To już C5 Aircross jest oryginalniejszy. A moze i bardziej komfortowy? Francuzi zawsze beda próbowali atakować RR, Merca, BMW czy Volvo w tym segmencie. Ale te próby od dziesięcioleci można obserwować z rozbawieniem. SUVy Mazdy, drogie, ale agresywne w dizajnie i szybkie, sprzedają sie znacznie lepiej. A to plastik, który szybko gnije, do tego pozbawiony zawieszenia. Francuzi maja wiele ale nie potrafią tego ani posklejać ani dobrze marketingowo sprzedać. Zmiana strategii, dizajnu, portfolio – średnio co rok – tylko pogłębia uśmiech kiedy sie na to patrzy. Szkoda. Pamietam zachwyty w 1999 kiedy do mojego pierwszego auta,… Czytaj więcej »
prnd
Gość

Akurat polski rynek nie ma znaczenia, jest zbyt mały. Z drugiej strony rynek na samochody które „pięknie stoją” jest aktualnie całkiem spory, wystarczy popatrzeć jak się sprzedają SUVy i crossovery. Czy PSA uda się wyciągnąć z tego coś więcej? Wątpię, ale próbować mogą, chociaż i tak podejrzewam że wrócą za kilkanaście lat (zaraz po Renault) do robienia samochodów które jednak również jeżdżą.

Kris
Gość

Kiedy pierwszy polski test?

pawelhks
Gość

@Kris

na onet juz jest – ciezko to nazwac testem, ale taki ma tytul

Roman
Gość

Niestety PSA nie potrafiło wprowadzić jednocześnie całej gamy silnikowej w DS 7 Crossback. Brak obecnie najmocniejszej i najbardziej zaawansowanej napędowo wersji hybrydowej powoduje, a testujący ale też i kupujący patrzą na liczbę rozporządzalnego stada koni mechanicznych pod maską, że oceny tego modelu będą jednak zaniżone. Zaś co do innowacyjności modelu to DS przedstawia od pewnego czasu DS E-tense samochód innowacyjny technicznie i designersko ale tylko na różnych concours d’elegance lub jeżdżący tylko po wewnętrznych uliczkach centrów handlowych i to jeszcze już po zamknięciu tegoż centrum.

Piotr001
Gość

@Roman powtarzasz się i to w takim wydaniu, że zaczynam cię podejrzewać o bycie robotem!

wpDiscuz