Plażowy tour odbywa najnowszy francuski SUV – DS 7 Crossback. Niestety nie w Polsce, ale że do Włoch spora część rodaków również wyjeżdża na wakacje, więc tym chętniej o tym piszemy. Tour już się wprawdzie rozpoczął przed tygodniem, ale kilka plaż będzie jeszcze odwiedzonych przez ten interesujący samochód.

Włoski oddział marki DS Automobiles uznał, że warto wykorzystać lato na zapoznanie potencjalnych klientów z DS 7 Crossbackiem. Stąd pomysł, by zabrać te auta i w kilka sierpniowych dni, gdy na włoskich plażach wypoczywa naprawdę mnóstwo ludzi, zaprezentować spektakularnego SUV-a w pięknej scenerii włoskich plaż. Tour już trwa, a w ten weekend można spotkać DS 7 Crossbacka w Civitanova Marche leżącym na adriatyckim brzegu, w Shada Beach Club.

Z kolei w dniach 12-14 sierpnia DS 7 Crossback cieszył będzie ludzi w Marina di Pietrasanta, konkretnie na Ostras Beach. To jeden z najbardziej ekskluzywnych nadmorskich kurortów na wybrzeżu Versilia, na zachód od Florencji.

Za tydzień (17-19 sierpnia) tour dotrze do lido Perla Nera w Monopoli, miasteczka leżącego na południowy wschód od Bari na południu Włoch.

Peugeot 205 GTI a pod maską… niespodzianka

Podczas wszystkich imprez będzie można odbyć jazdę próbną. DS Automobiles podstawi samochody napędzane 180-konnymi dieslami współpracującymi z ośmiobiegowymi automatycznymi skrzyniami biegów. Poziom wyposażenia, to Grand Chic.

DS 7 Crossback oferuje wysoki komfort i bezpieczeństwo we wszystkich poziomach wyposażenia zapewniając m.in.: ABS, wspomaganie hamowania awaryjnego, ESP, Hill Assist, Active Safety Brake, system monitorowania ciśnienia w oponach, Drive Attention Alert, Lane Departure Warning, aktywny tempomat i system „czytający” ograniczenia prędkości.

Samochód jest dopracowany stylistycznie w najdrobniejszych szczegółach. Z pewnością długo można wyszukiwać designerskie smaczki na dosłownie każdym elemencie wyposażenia. Francuski duch awangardy i luksusu w każdym calu!

Organizatorzy spodziewają się, że DS 7 Crossback odbywając plażowy tour będzie w bezpośrednim zasięgu ok. 20.000 osób. A że wiele z nich, to ludzie dobrze sytuowani, więc efekt marketingowy całej akcji może być naprawdę wysoki.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles

Galeria

Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
  Subskrybuj  
Powiadom o