Ciekawy sposób na przyciągnięcie klientów i zainteresowanie ich niesamowitą szybą Zenith w Citroënie C3 znalazł brazylijski importer francuskiej marki. Przygotowano specjalną projekcję, którą wyświetla się w formie filmu na odpowiednio spreparowanej szybie C-trójki. W efekcie potencjalni klienci zasiadający w demonstracyjnym samochodzie mają wrażenie jazdy po ulicy nazwanej Zenith Street.
W ten sposób można – jak w symulatorze lotniczym na przykład – zaprezentować niesamowite wrażenia z jazdy Citroënem C3 bez potrzeby odpalania silnika! Całość tak dopracowano, że nawet we wnętrzu samochodu odbijają się refleksy świetlne. Przygotowano wiele różnych scenariuszy tej wirtualnej podróży, a całość dodatkowo ilustruje muzyka znana z brazylijskich reklam telewizyjnych Citroëna C3. Naturalnie obrazy wyświetlane są również na szybach bocznych, żeby wzmóc emocje osób siedzących w demonstracyjnym samochodzie.
„Chcemy, aby nasi klienci mogli w bezprecedensowy sposób poczuć doświadczenia zmysłowe, jakich dostarczą im zdjęcia, światło i dźwięk” – wyjaśnia Nivea Ferradosa, Dyrektor Marketingu Citroëna w Brazylii.
Ekspozycja potrwa do 9. grudnia w salonie na Rua Oscar Freire w São Paulo.
KG; zdjęcie i video: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze