Renault Laguna Klub Polska zapytał swoich użytkowników, czy ponownie zdecydowaliby się na zakup Laguny. Odpowiedź oczywiście trzeba było uzasadnić. Zobaczcie najciekawsze i najzabawniejsze cytaty.

Czy warto ponownie kupić model Renault Laguna I, II i III generacji? Najlepiej wiedzą to sami właściciele tych samochodów. Zobaczcie, co na ten temat sądzą członkowie  Renault Laguna Klub Polska. Do wybory mieli trzy odpowiedzi: Tak, Nie i Mam wątpliwości. Każdą odpowiedź trzeba było uzasadnić. Oto najlepsze komentarze.

Laguna I – 37 głosów na tak, 1 głos na nie, 3 głosy niezdecydowane

RadekRTI, dnia 01 Marz 2017 – 18:15, napisał:
„Z perspektywy czasu głęboko bym się zastanowił bo nie przepadam za rdzą, ale z drugiej strony mam L1 97r, zero rdzy, więc to nie reguła.”

lukmod, dnia 02 Marz 2017 – 02:24, napisał:
„Ogólnie po każdej L1 przychodzi taki czas że chciałoby się coś nowszego ale jeśli byłaby jeszcze okazja nabyć fajną V6 i miałbym trochę wolnej gotówki, to poważnie bym się zastanawiał, czy aby nie uratować jej od żyletek.”

kreska, dnia 06 Marz 2017 – 11:22, napisał:
„Wciąż z sentymentem patrzę na to auto jak jestem u wujka, któremu go sprzedałem.”

rycho31, dnia 06 Marz 2017 – 11:36, napisał:
„Jak na tamte lata to robiło wow u innych.”

Lazialo, dnia 19 Marz 2017 – 17:37, napisał:
„Auto jeszcze nigdy mnie nie zawiodło a kupiłbym bogatszą wersję bo już mam dosyć Bieda edition”

DriverRemik, dnia 19 Marz 2017 – 18:02, napisał:
„Myślę że lepiej kupić L1 niż L2”

Bobi123, dnia 20 Marz 2017 – 09:28, napisał:
„Ruda trochę się pojawia tu i tam, ale auto ma w końcu 18 lat.”

jabrze, dnia 07 Kwie 2017 – 22:53, napisał:
„Przejechałem nią połowę Europy i zawsze wróciłem.”

WujekAso, dnia 07 Kwie 2017 – 23:00, napisał:
„Miałem 5lat, zakończyła żywot tragicznie, gdyby nie uszkodzenia, byłaby reanimowana.”

Laguna II – 41 głosów na tak, 4 głos na nie, 7 głosów niezdecydowanych

Seba, dnia 01 Marz 2017 – 15:04, napisał:
„Ogólnie w tych przedziałach cenowych laguna II (ph1 i ph2) naprawdę daje wiele możliwość wyboru, czy to chodzi o silnik, czy o wyposażenie, więc nie ukrywam że na pewno jeszcze zainteresuję się nią, ale już tylko w wersji turbo w benzynie w ph2.”

laguniatko, dnia 01 Marz 2017 – 15:08, napisał:
„Komfort super ale przy przebiegu 150 tys. padła skrzynia, 2 wtryski, podnośniki szyb, ogrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie climatronica.”

smclio, dnia 01 Marz 2017 – 15:23, napisał:
„Nie musiałem korzystać z lawety.”

cezzar1, dnia 01 Marz 2017 – 16:31, napisał:
„Nie miałem dużo aut, ale do tej pory L2 była najmniej awaryjna i najmniej kasy w nią włożyłem. A mam najgorszą konfigurację 2,2dci i automat.”

RadekRTI, dnia 01 Marz 2017 – 18:26, napisał:
„Ja tam lubię grzebać przy aucie, dlatego uwielbiam swoje L2.”

RadekRTI, dnia 01 Marz 2017 – 18:26, napisał:
„Na razie za śmieszne pieniądze mam auto które nie rdzewieje, ma dobre wyposażenie, a za znośną kasę można do woli modzić.”

zuku1786, dnia 03 Marz 2017 – 20:08, napisał:
„Na lawecie jechała raz, na Węgrzech, kiedy bez ostrzeżenia w trasie padł całkowicie akumulator.”

jarolaguna, dnia 12 Marz 2017 – 09:51, napisał:
U mnie po 1.5 roku rozcięcie na fotelu kierowcy powiększyło się z 4 do 6 cm, odklejona jest częściowo deska rozdzielcza, chyba padł czujnik cofania, stale trzeba lać paliwo. Katastrofa!

rafalWS, dnia 18 Marz 2017 – 00:05, napisał
„Paseratti i inne vagusy stoją po mechaniorach a francuzów próżno tam szukać.”

Osfald, dnia 18 Marz 2017 – 00:28, napisał:
„Dużą zaletą LII był absolutny brak korozji. Poza tym samochód nie jest jakiś przesadnie przestronny (miałem kombi). Wózek, który bez składania wchodzi do LIII musiałem w LII rozbierać.”

piotr16, dnia 18 Marz 2017 – 14:53, napisał:
„Wyposażone jak mało które auto nawet w wyższej klasie, ale jakość wykonania wnętrza to hm lekko mówiąc porażka.”

Laguna III- 62 głosów na tak, 8 głosów na nie, 9 głosów niezdecydowanych

 

lolek, dnia 01 Marz 2017 – 14:56, napisał:
„Samochód jest fajny pomimo pewnych rzeczy. Na pewno dużym plusem jest cena zakupu w stosunku do wyposażenia i brak wspomnianej rdzy”

entii, dnia 01 Marz 2017 – 15:07, napisał:
„Autentyczny przebieg obecnie 130 tysiecy i zepsuły się drobnostki dokładnie te same co innym na forum.”

kociamberek, dnia 01 Marz 2017 – 20:39, napisał:
„Ludzie korzystający z takich cudów techniki po przesiadce do ciężarówki potrzebowali by ekipę tvn24 lub Polsat news żeby jako tako zaparkować.”

derweise, dnia 01 Marz 2017 – 21:33, napisał:
Ja kupiłbym ją drugi raz, ale tylko dlatego, że lubię robić przy aucie. Myślałem, że jak kupie auto bardziej dopracowane to zaznam ulgi, ale jest jeszcze gorzej…nudzę się.

rdn80, dnia 02 Marz 2017 – 03:12, napisał:
Dużym plusem dla mnie jest np. prostota zawieszenia, a duży minus należy się za trzeszczące plastiki (to jest dramat), wyposażenie jak dla mnie średnie oraz nagłośnienie bose, dla mnie gra to fatalnie.

magnyc, dnia 02 Marz 2017 – 09:14, napisał:
„Po tym jak miałem kilka lat Vel Satisa, powiedziałem, że już nigdy nie kupię Renault. I tak właśnie bujam się od 4 lat LIII. . Więc nie mogę się wypowiedzieć, czy bym następnej nie kupił, bo mógłbym skłamać.”

magnyc, dnia 02 Marz 2017 – 09:14, napisał:
„Wad mnóstwo, ale chyba moje skąpstwo przesądza za tym, że 7 lat już Renaultami jeżdżę.”

anj, dnia 02 Marz 2017 – 10:19, napisał:
„Nie ma co ukrywać, że to dzięki złej reputacji LII która chyba odbiła się na tym że ludzie nie chcą płacić dużo za koleją generację „królowej lawet.”

otomo, dnia 03 Marz 2017 – 10:08, napisał:
„Ogólnie powiem, że po Lagunie ciężko mi będzie wybrać inne auto. Żeby GT 205 KM było w produkcji do końca to nie byłoby z tym problemu.”

magnyc, dnia 06 Marz 2017 – 09:36, napisał:
„Schowek na okulary, w który nie mieszczą się okulary, za to na dziurach ładnie się w niego wali głową. Brak miejsca na stopy u pasażera z przodu – dokucza mi to, jak mnie żona nietrzeźwego wiezie.”

Martinoss, dnia 13 Marz 2017 – 10:55, napisał:
„Nie jestem jakimś maniakiem motoryzacji i do wielu niuansów mam spory dystans. Choć przyznaję, że tuż po zakupie trochę się jarałem.”

ziax, dnia 18 Marz 2017 – 00:31, napisał:
Gdyby wyszła Laguna 4 (czyli normalne silniki, coupe, itd.) a nie Talisman (czyli fałszowany silnik, fałszowane wydechy, fałszowany samochód), to na podstawie dotychczasowych doświadczeń z Renault bym chętnie kupił, a tak to niestety pozostaje szukać czegoś innego.

COBYR, dnia 26 Marz 2017 – 09:37, napisał:
„Octawia prezentuje wyższy poziom chociaż jest bardziej plastikowa.”

GeorgBP, dnia 26 Marz 2017 – 10:37, napisał:
„Ma ktoś grandtoura 2.0 T do sprzedania ??”

MarekSzala1987, dnia 27 Marz 2017 – 18:10, napisał:
„Widziałem swoją l3 od spodu i brata volvo s60- volvo wygląda solidniej.”

lolek, dnia 29 Marz 2017 – 23:15, napisał:
„W sumie ta nawet są rzeczy ,które ma LII a nie ma LIII.”

A może ktoś jeszcze miał doświadczenia z modelem Renault Laguna? Piszcie w komentarzach.

Źródło: Renault Laguna Klub Polska

 

Galeria

Dodaj komentarz

8 komentarzy do "Czy kupilibyście ponownie Renault Laguna I, II, III?"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Motke
Gość

Małgoś uzyskała zgodę na kopię artykułu z RLKP?

Brudi
Gość

Uzyskała

ŁukaszWwa
Gość
Salonowa L3 2.0 dCI 150KM Limited z końcowej serii produkcji 2015r. Na blacie już ponad 70 tys km. Żadnej poważnej wtopy, codziennie z sympatią patrzę na swoje autko i nim pomykam :) Przesiadłem się do Renault po dość dociekliwej lekturze testów w wielu mediach (w tym francuskie.pl), i w zasadzie opinie są zgodne: to jest dopracowany, dobrze wyposażony, komfortowy i bezawaryjny samochód. Na dodatek w rewelacyjnej cenie – korzystałem z oferty „VAT gratis” i cena była jak za kompakt a nie klasę średnią. Na rynku wtórnym to też dobra oferta. L3 jak każda konstrukcja ma swoje ułomności, ale nie są… Czytaj więcej »
Basienka870
Gość

Tak,mam już drugą Lagune, mąż miał scenka.Kocham swoją Lagune i jeśli wymianie to na nowszy model.Auto daje poczucie komfortu i o to chodzi.

Wojtek
Gość

L1 jeżdżę już 12 lat (rxe, 2,0 16v silnik volvo) i poza obrabiającym sie łączeniem półosi napędowej nigdy mnie nie zawiodła. Na liczniku już prawie 300k i dalej kręci.

Adam
Gość

Obecnie 202 tyś. 130KM Diesel. Silnik nadal tak samo aksamitnie mruczy jak ją odbierałem z salonu. Jeżdżę dopiero 8lat i myślę że kolejne 8 przede mną

NadalwSzoku
Gość
Będąc ostatnio na imprezie zauważyłem, że jeden z uczestników przyjechał L3 (Diesel). Pytam jak się sprawuje itp. Dowiedziałem się, że jeździ od nowości (od 2009) i jest bardzo zadowolony choć aktualnie ma problem z uszczelką pod głowicą i nie wie co dalej. Wymienił inne 4 elementy, które musiał naprawiać (ale bez użycia przysłowiowej lawety) . I gdyby w tym miejscu rozmowa się zakończyła to pewnie nie miałbym najlepszego zdania. Ale padło magiczne pytanie „a ile na liczniku?” i odpowiedź rozwiała wątpliwości co do awaryjności auta. 420 tys. km. 3 tygodnie potem jechałem (jako pasażer) tym autem i dałbym mu 60-100… Czytaj więcej »
Romek
Gość

Oj pamiętam moją Lalkę. Rok produkcji 1996 krajowa. Goła jak ta lala.
Za to nie miało się co zepsuć no i silniczek F4R jeszcze z ośmio zaworową głowicą.
Samochód sprzedałem przy przebiegu 300 tyś. km i jeszcze długo latała u mojego kolegi dopóki LPG nie wykończyło głowicy. Słabymi stronami było zwieszenie, zwłaszcza tylna belka która siadała, no i padający immobilizer. Z mojego punktu widzenia, na tamte lata był to rewelacyjny samochód i kupiłbym go ponownie.
Do dziś z radością patrzę na te samochody, choć już coraz mniej ich zostało :sad:

wpDiscuz