Znak lwa Peugeota w tym roku obchodzi swoje 160 urodziny. Francuski producent przygotowuje z tej okazji coś specjalnego: ogromną rzeźbę, która zostanie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych odbywających się w Genewie.
Peugeot ma nowego ambasadora, który jest dosyć niezwykły ponieważ ma postać… gigantycznego lwa. Posąg zwierzęcia stanie na stoisku francuskiej marki podczas salonu samochodowego odbywającego się w Genewie. Impreza rozpocznie się już 8 marca. Rzeźba została zaprojektowana przez zespół Peugeot Design Lab, który jest znany z niekonwencjonalnych pomysłów i podejścia do designu. Rzeźba ma podkreślić okrągłą rocznicę istnienia znaku marki Peugeot, który po raz pierwszy pojawił się w 1858 roku. Lew, który po dzień dzisiejszy zdobi logo producenta, 160 lat temu kroczył po strzale.
Zwierzę ma być uosobieniem cech charakterystycznych dla marki o bogatej, prawie 200-letniej historii. Lew odzwierciedla dumę, siłę i doskonałość. Odwiedzającym genewskie targi na pewno rzeźba nie umknie. Mierzy 12,5 m szerokości oraz 4,8 m długości.
„Ten monumentalny lew, ukształtowany przez naszych projektantów to ikoniczny, ponadczasowy design z płynnymi, rzeźbionymi powierzchniami. Jego spektakularne wymiary podkreślają mocny i niezachwiany charakter. Jego sylwetka porusza się z determinacją naprzód, ale bez agresji. Przekazuje spokój i pewność w przyszłości” – wyjaśnia Gilles Vidal, szef designu Peugeota.
Najnowsze komentarze