Citroën Oldtimer Club Polska oraz Citroën Klub Poznań zostały uhonorowane przez Kapitułę Retro Motor Show Awards w kategorii „Stoisko” na zakończonych w niedzielę 5 listopada targach Retro Motor Show 2017 w Poznaniu.
W tym roku po raz pierwszy przyznano statuetki Retro Motor Show Awards, dla wyróżniających się pojazdów oraz stoisk, które nie tylko imponowały powierzchnią, ale przede wszystkim pozwalały przenieść się w czasie i przestrzeni.
Na blisko 700 m2 Citroën Oldtimer Club Polska oraz Citroën Klub Poznań przedstawiły kolekcję wyjątkowych modeli historycznych, oddając niebywałą atmosferę pasji jaka towarzyszy członkom klubów Citroena w Polsce.
Tegoroczna edycja Targów Pojazdów Zabytkowych zgromadziła przeszło 25.347 pasjonatów pojazdów historycznych. Ekspozycja Citroëna złożona z 11 kompletnych modeli oraz 2 w trakcie renowacji, podzielona została na sekcje tematyczne. Można zatem było zobaczyć świętującego 70. urodziny model TYP H, wyprodukowanego w 473.289 egzemplarzy, słynne Citroëny 2CV, w zróżnicowanych odmianach nadwoziowych, ale też modele Traction Avant, Ami 6, CX czy DS.
Nagrody w imieniu klubów odebrali, Maciej Płocki z Citroën Klub Poznań oraz Konrad Dula z Citroën Oldtimer Club Polska – prezesi klubów organizatorów. Po odebraniu nagrody Katarzyna Lewandowska, członkini zarządu Citroën Oldtimer Club Polska, powiedziała: „Bardzo się cieszymy z tej nagrody, bo w naszym odczuciu jest to nagroda za klimat jaki tworzymy wokół samochodów. Myślę, że nie chodzi w niej o auta i czerwone dywany, tylko o ludzi i radość”.
Więcej o klubach na stronach:
http://citroen-oldtimer-club.pl/
http://www.citroenklub.pl/
O marce Citroën
Jako międzynarodowa marka motoryzacyjna działająca w centrum rynku masowego, Citroën kultywuje od roku 1919 wartości odwagi i kreatywności projektowania. Samochody Citroën, takie jak Nowy C3 i Nowy C3 Aircross, zdecydowanie wyróżniające się swoim stylem i gwarantujące użytkownikom relaks i przyjemność poprzez swój poziom komfortu i rozwiązań technicznych, wnoszą powiew świeżości do świata motoryzacji. Citroën jest marką popularną w najszlachetniejszym znaczeniu tego słowa: głównym źródłem jego inspiracji są ludzie i ich styl życia. Duch ten znajduje wyraz w maksymie „Inspired By You”. Innym jego przejawem jest dostarczanie klientom jedynych w swoim rodzaju doświadczeń w postaci korzystania z Citroën Advisor – forum opinii online oraz rozwiązań mobilnych, takich jak Citroën Rent & Smile oraz Citroën Earn & Drive. Posiadając 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażowej w prawie 80 krajach, Citroën sprzedał w roku 2016 ponad 1,1 mln egz. pojazdów. Marka zgromadziła także na swoim koncie osiem tytułów Rajdowego Mistrza Świata FIA Producentów, a w roku 2016 zdobyła po raz trzeci z rzędu tytuł mistrzowski w klasyfikacji producentów w Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych FIA.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze