Citroën, w myśl swej dewizy „Inspidred by you”, czyli producenta, którego podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i który myśli o potrzebach użytkowników, rozszerza swoją gamę zabudów w modelu Jumper o zabudowę w specyfikacji przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich. W polskich salonach marki można już zamawiać nową zabudowę.
Nowa zabudowa przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich opracowana przez firmę Carpol w lipcu tego roku otrzymała europejską homologację i została dopusczona do użytkowania. Modyfikacje obejmują układ foteli w części pasażerskiej pojazdu, atestowane mocowanie wózka inwalidzkiego z pasem biodrowym dla osoby podróżującej na nim. W ramach adaptacji przystosowano także tylną część pojazdu, dodając dodatkowe okładziny i płytę antypoślizgową oraz składane najazdy umożliwiające łatwy wjazd wózkiem przez tylne drzwi samochodu. Pojazd wyposażony jest w wymagane przepisami oznaczenia i dodatkowe oświetlenie.
Wprowadzając do oferty zabudowę dla osób niepełnosprawnych, Citroën realizuje w praktyce swoje nowe hasło „Inspired by you” – inspirowany Tobą. Celem marki jest tworzenie samochodów z myślą o ludziach oraz ich potrzebach. Citroën ma tu na uwadze nie tylko kierowców, ale wszystkich użytkowników pojazdów a także
Nowa zabudowa została skonstruowana, by spełniać potrzeby ośrodków pomocy spolecznej, zakładów opiekuńczo-leczniczych, starostw powiatowych, organizatorów warsztatów terapii zajęciowej i innych jednostek, które mogą korzystać z takich pojazdów. Samochody z zabudową przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzich są homologowane jako osobowe. W załączniku znajdziecie Państwo szczegółową specyfikację Citroëna Jumper w tej zabudowie.
Marka Citroën
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów wyróżniającym się kreatywnością i śmiałością. Samochody marki charakteryzuje unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Wnoszą one powiew świeżości do świata motoryzacji takimi modelami jak Nowy C3 lub Nowy kompaktowy SUV C3 Aircross. Citroën to marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa, a jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich style życia. Duch marki wyraża się hasłem „Inspired By You” i wyjątkowym podejściem do klienta, między innymi poprzez stronę internetową Citroën Advisor czy też ofertę wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile oraz Earn&Drive). Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażnej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 miliona samochodów sprzedanych w 2016 roku. To również 8 tytułów mistrza świata konstruktorów w WRC oraz trzeci pod rząd tytuł mistrza świata konstruktorów w WTCC zdobyty w 2016 roku.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze