Oficjalna premiera Nowego Renault Koleos na rynku polskim będzie miała miejsce we wrześniu br., ale pierwsze samochody pojawią się w salonach już w czerwcu.

Samochód będzie oferowany w trzech poziomach wyposażenia, zaczynając od pierwszej, bogato wyposażonej wersji ZEN, dostępnej w cenie od 111.400 zł.

Nowe Renault Koleos to uzupełnienie gamy modeli Renault klasy wyższej. Nowy model łączy solidność SUV-a z wyrafinowaniem limuzyny. Ten autentyczny SUV z segmentu D ma wszystkie zalety samochodów z tej kategorii. Wzbogacony o know-how Renault, zapewnia wysoki poziom komfortu i dużą ilość miejsca we wnętrzu. Nowe Renault Koleos to samochód o muskularnym i eleganckim designie, zapewniające użytkownikom unikalne wrażenia z jazdy dzięki innowacyjnym technologiom. Na rynku polskim, podobnie jak na większości rynków europejskich, będzie dostępna również luksusowa wersja INITIALE PARIS.

W gamie silników Nowego Renault Koleos przewidziano silniki wysokoprężne: silnik o pojemności 2.0 Energy dCi o mocy 175 z napędem 4×4 z mechaniczną 6-stopniową skrzynią biegów oraz ze skrzynią biegów X-Tronic oraz Energy dCi 130 będący optymalnym połączeniem komfortu i oszczędności.

Gamę Nowego Renault Koleos rozpoczyna bogato wyposażona wersja ZEN, z silnikiem Energy dCi 130. Wersja ZEN oferuje wysoki poziom komfortu dzięki nowoczesnym technologiom takim jak system multimedialny Renault R-Link 2 z 7-calowym ekranem dotykowym, nawigacją, radioodtwarzaczem cyfrowym, Blutooth®, nagłośnieniem Arkamys oraz systemami ADAS zwiększającymi bezpieczeństwo jak aktywny system wspomagania nagłego hamowania czy też pełniącymi funkcje ostrzegania jak system kontroli pasa ruchu (LDW), system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych.

Wyposażenie wersji ZEN obejmuje również: 6 poduszek powietrznych, regulator-ogranicznik prędkości, automatyczny hamulec postojowy, światła do jazdy dziennej LED, światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów, relingi dachowe, obręcze kół ze stopu metali lekkich 17’’, automatyczną klimatyzacje dwustrefową, kartę Renault Hands Free, system wspomagania parkowania tyłem, kierownicę pokrytą skórą, szyby przednie i tylne regulowane elektrycznie, lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane, a także czujnik światła i deszczu.

 

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

18 komentarzy do "Nowe Renault Koleos o wyjątkowo bogatym wyposażeniu już w wersji podstawowej"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Adam
Gość

No to deklasuje Kodiaq’a jeżeli chodzi o mnie. Dla mnie świetna sprawa w ZEN wszystko czego mi trzeba no i Diesel gdzie skonfigurowali mi Kodiaqa z sinikiem TSi za 115000 po rabatach. Na wyprzedaży w lutym taki Koleos to gdzieś w granicach 95tyś. Kiedyś kupiłem Lagunę III za 68tyś z silnikiem 2,0 CDi 130KM właśnie wyprzedaży rocznikowej. Jeszcze zostaje 5008 ale nie wiem ile miejsca jest w Koleosie aczkolwiek Renault świetnie wygląda.

Marcin
Gość

Konfigurowałem ostatnio Kodiaqa i porządnie wyposażony z silnikiem 150ps i 4×4 wyszedł mi 125 tysięcy. Nie mówiąc o bazie za niecałe 90. 111 tys za Koleosa 4×2 i pewnie z silnikiem 130ps to nie jest raczej deklasacja Kodiaq, po doposażeniu do 2.0 i 4×4 pewnie wyjdzie ze 13-140 tys, przy tych kwotach to już bym wolał ściągnąć Volvo XC60 D5 AWD od brokera bo na pewno będzie miało dużo niższy spadek wartości..

Maruda
Gość

Panie Krzysztofie, na stronie RENAULT piszą, ze jeździł Koleosem pan Jędrzej w Nowej Zelandii. Nie robicie żadnej relacji albo testu?

Vifo
Gość

Ojcze Redaktorze, nie będzie normalnych silników, tylko „na gnojówkę”?

ToJa
Gość

Na razie tylko silniki na paliwo rolnicze. Te używane w Chinach czy Australii nie spełniają europejskich norm, niestety :)

Maruda
Gość

Ten 2.5 litra w benzynie też nie?

ToJa
Gość

Oczywiście, że nie :) Niestety…

dzik
Gość

bardzo dobra cena

Łukasz
Gość

W końcu 2.0 dCi w manualu, mjut :D

Łukasz
Gość

Dla Espace byłaby to idealna konfiguracja, miejmy nadzieję że wprowadzą

Antonio
Gość
SUV-y to nie jest moja motoryzacyjna bajka, ale „dizjan” nowych Renaultów jest fajny, Koleosa też, szczególnie jak się go porówna ze Skodą Kodiaq. Zdjęcia, zdjęciami, ale „na żywo”, to to zupełnie nie wygląda, ale o gustach się nie dyskutuje, szczególnie pojazdów przypominających PKW (PanzerKampfWagen, ale nie PersonalKraftWagen) ;-). Nawet VW Tiguan ma, moim zdaniem, lepszy „dizajn” od Skody, nie tak strasznie toporny. Fajnie, że będzie 2,0 „na paliwo rolnicze”, a nie tylko 1,6. 130 KM może być za słaba do Koleosa. Co do benzyny, to o ile dobrze pamiętam, to w żadnym wcieleniu Koleosa w EU, a w PL na… Czytaj więcej »
Vifo
Gość

Do poprzedniego modelu (tego nieładnego) montowano silniki 2.5l benzynowe :-)

Antonio
Gość

@Vifo, dziękuję za odświżenie pamięci, jednak nie pamiętałem, że był ten silnik…

ToJa
Gość

Poza Europą dalej jest ten silnik. W Chinach, Australii, Korei.

ToJa
Gość

Ciekawostka: w marcu sprzedano pierwszych 29 Koleosów w Europie i… wszystkie poszły do Niemiec.

wpDiscuz