Po stworzeniu w 2017 r. salonów miejskich o nazwie „La Maison Citroën” , przeznaczonych dla pojazdów prywatnych, Citroën prezentuje swój nowy projekt poświęcony sprzedaży pojazdów firmowych. Podobnie jak „Maison Citroën”, „Manufacture” ma francuską nazwę, gwarancję jakości i know-how: „Jest to obietnica spersonalizowanego produktu spełniającego oczekiwania odbiorców„.
Oprócz logo, nowa koncepcja zawiera elementy i kody graficzne zbliżone do świata warsztatu (dach serwisowy, czerwień i biel bayadère). Ma to na celu podkreślenie bliskości marki z jej profesjonalnymi klientami.
W szczególności „La Maison Citroën”, „La Manufacture Citroën” ucieleśnia pragnienie francuskiego producenta, aby zaoferować wszystkim swoim klientom, osobom prywatnym i profesjonalistom, takie same standardy gościnności, wygody oraz personalizacji. Po stworzeniu lokalizacji pilotażowych w Reims i Amsterdamie, Citroën zamierza wprowadzić koncepcję do całej sieci sprzedaży w ciągu najbliższych trzech lat.
Koncepcje salonów zaprezentowano na targach w Hanowerze.
Najnowsze komentarze