Citroën wraz z firmą Rip Curl zaprezentował modele C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer w limitowanych edycjach. Reprezentują one wartości wyrażane przez obydwie marki – ducha przygód i ich wspólnego przeżywania. Po Citroënie C4 Cactus Rip Curl w limitowanej edycji, wprowadzonym w 2016 r. oraz modelu SpaceTourer Rip Curl Concept zaprezentowanym na Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 2017 r., nowe edycje C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer wyznaczają następny krok naprzód. Stanowią kolejny efekt współpracy z marką Rip Curl, tworzącej modne i nowoczesne produkty na wysokim poziomie technicznym. Podstawowe modele C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer drugiej generacji (wcześniej sprzedawane pod nazwą C4 Picasso i Grand C4 Picasso) okazały się wielkim sukcesem, zyskując prawie 500 tysięcy nabywców dzięki swoim zaletom, takim jak styl, komfort i przestronność. Obecnie samochody te oferowane są w limitowanej edycji, opartej na atrakcyjnej linii wyposażenia „MoreLife”, dopasowanej do charakteru naszych czasów i wyrażającej ducha wolności i przygody. Citroëny C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer Rip Curl są już dostępne w sprzedaży, a ich ceny zaczynają się od 91.190 zł (C4 SpaceTourer) i 93.190 zł (Grand C4 SpaceTourer).
Gamy modelowe C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer, opracowane zgodnie z założeniami programu Citroën Advanced Comfort®, by zapewniać więcej przytulności, przestrzeni i komfortu podróży, zostają wzbogacone o nową edycję limitowaną, stworzoną wspólnie przez Citroëna i firmę Rip Curl – światowego lidera w dziedzinie produktów do surfingu. Łącząc po raz kolejny siły z Rip Curl – marką od 1969 r. kojarzoną ze światem surferów – Citroën w swoich modelach C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer wysuwa na pierwszy plan charakter wyrażający ducha przygody. Nowe, limitowane wersje zachwycają swoją indywidualnością i ekspresją, adresowaną do ludzi stawiających w swoim stylu życia na relaks i przygodę. Taki charakter nowych modeli doskonale pasuje do wizerunku marki Rip Curl, założonej w Torquay w Australii.
Obydwie marki, inspirowane wspólnymi wartościami tworzenia i innowacji, łączy także ten sam entuzjazm dla przygody (przez Rip Curl określanej „The Search” – poszukiwaniem doskonałej fali), mający zachęcać nabywców do zbaczania z utartych szlaków. Współpraca obu marek nabiera pełnego znaczenia w modelach C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer – samochodach przyjaznych, nastawionych na życie rodzinne i wspólne spędzanie czasu. Ich zasadnicze wartości – styl, komfort i przestronność – zyskują w tej edycji jeszcze więcej charakteru, dzięki doborowi kolorów i materiałów, które odróżniają je od aut z oferty podstawowej.
W limitowanej edycji Rip Curl, opartej na wersji wyposażenia i wykończenia „MoreLife”, samochody te otrzymują ekran panoramiczny o przekątnej 12 cali i korzystają w maksymalnym zakresie z technologii łączności, na które składa się system nawigacji Citroën Connect Nav oraz systemy Mirror Screen i Connect Box Emergency and Assistance. Wyposażenie to podkreśla ambitny poziom techniczny Citroënów C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer. Edycję limitowaną wyróżniają następujące elementy wyposażenia, dodane względem poziomu „MoreLife”:
Na zewnątrz, jeszcze więcej kontrastów i stylu:
– naklejka Rip Curl na przednich drzwiach, z oryginalnym wizerunkiem graficznym tej marki,
– felgi z lekkich stopów Zephyr o średnicy 17 cali z diamentowym szlifem,
– boczne chromowane oznaczenia modelu w C4 SpaceTourer,
– obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze Onyx Black,
– klamki zewnętrzne w kolorze Onyx Black,
– przyciemniane szyby boczne i tylna,
– reflektory ksenonowe.
We wnętrzu zastosowano jeszcze więcej rozwiązań modułowych, inne materiały oraz dodatkowe opcje:
– przesuwane siedzenia tylne w modelu C4 SpaceTourer (już dostępne we wszystkich wersjach modelu Grand C4 SpaceTourer),
– III rząd siedzeń w modelu Grand C4 SpaceTourer
– siedzenia z tapicerką w kolorze Stripe Grey z logo firmy Rip Curl,
– dopełnienia barwne w kolorze Dune Beige na tablicy rozdzielczej i na boczkach drzwi,
– klamki w kolorze białego złota z grawerunkami wykonanymi laserowo,
– dywaniki ochronne z przodu i z tyłu o splocie w kolorze Dune Beige, ozdobione logo firmy Rip Curl,
– alarm.
W edycji limitowanej dostępnych jest pięć kolorów nadwozia: Soft Sand, Lazuli Blue, Cumulus Grey, Platinum Grey i Polar White. Citroën C4 SpaceTourer występuje ponadto z dwuodcieniowym dachem w kolorze Onyx Black.
Klienci mają do wyboru cztery nowoczesne i wydajne silniki. Są to jednostki benzynowe PureTech 130 S&S współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną i PureTech 130 S&S EAT6 (z przekładnią automatyczną) oraz wysokoprężne silniki BlueHDi 120 S&S współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną i BlueHDi 120 S&S EAT6 (z przekładnią automatyczną).
Limitowana edycja Rip Curl dostępna jest w modelach Citroën C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer w następujących cenach:
– C4 SpaceTourer Rip Curl PureTech 130 S&S (6-biegowa skrzynia ręczna): 91.190 zł
– C4 SpaceTourer Rip Curl PureTech 130 S&S EAT6 (skrzynia automatyczna): 97.190 zł
– C4 SpaceTourer Rip Curl BlueHDi 120 S&S (6-biegowa skrzynia ręczna): 99.190 zł
– C4 SpaceTourer Rip Curl BlueHDi 120 S&S EAT6 (skrzynia automatyczna): 105.190 zł
– Grand C4 SpaceTourer Rip Curl PureTech 130 S&S (6-biegowa skrzynia ręczna): 93.190 zł
– Grand C4 SpaceTourer Rip Curl PureTech 130 S&S EAT6 (skrzynia automatyczna): 99.190 zł
– Grand C4 SpaceTourer Rip Curl BlueHDi 120 S&S (6-biegowa skrzynia ręczna): 101.190 zł
– Grand C4 SpaceTourer Rip Curl BlueHDi 120 S&S EAT6 (skrzynia automatyczna): 107.190 zł
cennik C4 SpaceTourer cennik Grand C4 SpaceTourer
Marka Citroën
Citroën jest marką popularną w najszlachetniejszym znaczeniu tego słowa: głównym źródłem jego inspiracji są ludzie i ich styl życia. Duch ten znajduje wyraz w maksymie „Inspired By You”. Innym jego przejawem jest dostarczanie klientom jedynych w swoim rodzaju doświadczeń w postaci korzystania z Citroën Advisor – forum opinii online oraz rozwiązań mobilnych takich, jak Citroën Rent & Smile oraz Citroën Earn & Drive. Posiadając 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażowej w prawie 80 krajach, Citroën sprzedał w 2016 r. ponad 1,1 mln egz. pojazdów. Marka zgromadziła także na swoim koncie osiem tytułów Rajdowego Mistrza Świata FIA Producentów, a w roku 2016 zdobyła po raz trzeci z rzędu tytuł mistrzowski w klasyfikacji producentów w Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych FIA.
Marka Rip Curl
Pod koniec lat sześćdziesiątych Brian Singer i Claw Warbrick dostrzegli możliwość połączenia swojej pasji z biznesem i skupili swą działalność na nowym, rozwijającym się rynku sportu surfingowego. Za cel postawili sobie stworzenie firmy, która pozwoli im sfinansować własne wydatki na surfing i związane z nim podróże – zamierzali osiągnąć to głównie poprzez produkcję desek i kostiumów do surfingu. Wyrazem filozofii firmy i jej intensywnego dążenia do postępu i realizacji śmiałych wizji jest hasło „The Search” – rozumiane jako przygoda poszukiwania doskonałej fali. Dzisiaj Rip Curl jest liderem w branży kostiumów surfingowych. Firma rozprowadza swoje produkty na całym świecie poprzez ponad 5000 punktów sprzedaży, w tym 341 własnych sklepów. Wśród klientów Rip Curl są czołowi profesjonalni surferzy, m.in. Mistrzowie Świata Tom Curren, Gabriel Medina i Mick Fanning. Obecnie celem Rip Curl jest nieustanne tworzenie najbardziej innowacyjnych produktów, by zapewnić wszystkim surferom poszukiwania doskonałej fali w najlepszych możliwych warunkach.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze