DS Automobiles i GIVENCHY połączyły siły, aby zaprojektować niepowtarzalną wersję DS 3. Limitowana seria została stworzona z myślą o aktywnych kobietach. Wyróżnikami nowego modelu DS 3 GIVENCHY Le MakeUp są unikalny kolor lakieru, bogaty pakiet wyposażenia, zestaw kosmetyków do makijażu GIVENCHY oraz nowatorski system oświetlenia kabiny, rozświetlający twarze pasażerów. W limitowanej serii oferowanych będzie 1400 sztuk samochodów. Ich sprzedaż na rynku polskim właśnie się rozpoczęła. DS 3 GIVENCHY Le MakeUp to prawdziwa podróż do świata francuskiego luksusu i elegancji.
DS 3 GIVENCHY Le MakeUp – połączenie wiedzy dwóch słynnych marek
Ponad połowa kierowców modelu DS 3 to kobiety. „Nowy DS 3 GIVENCHY Le MakeUp to produkt, który łączy w sobie doświadczenia i know-how dwóch słynnych marek. Givenchy to znana na całym świecie firma, która uosabia unikalne, nowoczesne i kreatywne podejście do luksusu i tak jak DS. Automobiles, projektuje swoje produkty starannie wybierając materiały, faktury i kolory. Mówiąc krótko, to marka, z którą wiele nas łączy, bo wyznajemy te same wartości” – powiedział Therry Metroz, dyrektor działu projektowego DS.
„Wyobrażałem sobie samochód, który podkreśliłby kobiecą urodę. Kobieta będzie piękna, bo będzie prowadzić nowy model DS 3, samochód, który już teraz wyznacza nowe trendy. To piękno będzie efektem doskonałego oświetlenia, kolorytu jej twarzy, a także efektu dynamizmu, jaki tworzy ten niezwykle radosny odcień różu” – powiedział Nicolas Degennes, dyrektor artystyczny ds. makijażu i kolorystyki koncernu Givenchy.
Niezwykły samochód dla niezwykłego klienta
Wszystkie samochody z gamy DS zostały projektowane z myślą o klientach, którzy pragną wyrazić swoją osobowość. Nowy model DS 3 GIVENCHY Le MakeUp nie jest wyjątkiem. Wszystkie elementy jego nadwozia i wnętrza zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, aby stworzyć jedyny w swoim rodzaju samochód.
Nadwozie jest dostępne w odcieniu perłowej bieli, a strukturalny lakier nosi nazwę Opalin White. Efekt matowego koloru został uzyskany dzięki zastosowaniu po raz pierwszy w gamie DS nowego lakieru. Nadwozie nowego DS 3 GIVENCHY Le MakeUp ma charakterystyczną ziarnistą fakturę, która podkreśla jego opływowe kształty. Ten lakier strukturalny, nakładany jest bezpośrednio na liniach produkcyjnych zakładu we francuskim mieście Poissy – żaden inny producent samochodów na świecie nie stosuje takiego rozwiązania. Kolor dachu kontrastuje z charakterystycznym dla marki DS odcieniem Whisper, którym wykończono także obudowy lusterek bocznych i kołpaki kół. Aluminiowe logo GIVENCHY Le MakeUP to wysmakowany i przykuwający detal umieszczony na bocznych słupkach.
We wnętrzu znajdziemy wiele spersonalizowanych dodatków. Anodyzowany róż deski rozdzielczej sprawia, że kabina wydaje się być dużo jaśniejsza, a w środkowym podłokietniku umieszczono specjalny schowek, w którym znalazł się na zestaw kosmetyków GIVENCHY Le MakeUp. W jego skład wchodzą tusz do rzęs Noir Couture, kompaktowy puder Prisme Visage, szminka Le Rouge oraz zaprojektowany specjalnie z myślą o nowym modelu lakier do paznokci w odcieniu Whisper. Logo limitowanej serii zdobi także dywaniki ochronne.
Róż deski rozdzielczej podkreśla stylistyczną spójność modelu. Ten sam kolor oraz logo GIVENCHY Le MakeUp pojawiają się także we wnętrzu schowka w środkowym podłokietniku. Górną część podłokietnika wykończono skórą nappa w kolorze Basalte Black z wygrawerowanym laserem logo 4G. Całość wieńczą dwa lusterka w osłonie przeciwsłonecznej wyposażone w lampki LED, które oświetlają twarz kierowcy i siedzącego na przednim fotelu pasażera. Jest to rozwiązanie zaprojektowane specjalnie z myślą o tej limitowanej serii.
„Ikona”, „niezwykły przedmiot”, „samochód, który stanie się znakiem swoich czasów”… To słowa, którymi często opisywana jest cała gama DS 3 oraz najnowszy model DS 3. Tak pozytywne recenzje to efekt licznych możliwości personalizacji, jakie oferuje nie tylko sama gama, ale także szeroki wybór typów nadwozia i kolorów dachu (w chwili obecnej dostępnych jest 78 różnych kombinacji) oraz mnogość limitowanych edycji, które są regularnie wprowadzane na rynek.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O NOWYM MODELU DS 3 GIVENCHY LE MAKEUPGłówne elementy wyposażenia Dostępne kolory lakieru Tapicerka Zestaw GIVENCHY LE MAKEUP
|
GIVENCHY
Dom mody Givenchy został założony w 1952 roku przez Huberta de Givenchy i od ponad 60 lat jest synonimem nowatorskiej elegancji. W 1957 roku firma Givenchy wprowadziła na rynek swoje pierwsze perfumy o nazwie L’Interdit skomponowane dla Audrey Hepburn, muzy i wiernej przyjaciółki założyciela koncernu. W ten sposób powstała spółka Parfums Givenchy. Niedługo potem pojawiły nowe zapachy sygnowane przez dom mody. W 1989 roku koncern Givenchy rozszerzył swoją ofertę o kosmetyki kolorowe i produkty do pielęgnacji skóry.
Skomponowane ze złożonych zapachowo, naturalnych składników perfumy Givenchy są ponadczasowe i podkreślają indywidualny styl. Każda kompozycja to unikalny, jedyny w swoim rodzaju zapach, który uosabia emocje i elegancję. Dzięki temu stają się wizytówką każdej osoby, która nosi perfumy Givenchy. Gama kosmetyków Givenchy Le MakeUp została zaprojektowana przez Nicolasa Degennesa, dyrektora artystycznego marki ds. makijażu i kolorystyki, któremu podczas prac nad jej elementami przyświecał jeden cel – chciał podkreślić urodę kobiet. Wyróżnikiem kolekcji są nowatorskie tekstury, żywe kolory i luksusowe opakowania na miarę wielkiej, paryskiej mody. Firmowane przez Givenchy kosmetyki do makijażu są niezwykle pomysłowe i są przykładem nowoczesnego, wyróżniającego się luksusu. Produkty Givenchy powstają w wyniku przełomowych badań i mają unikalny skład. Kosmetyki do pielęgnacji skóry łączą zmysłowość z nowatorskimi koncepcjami. Wszystkie z nich zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zaspokoić konkretne potrzeby wszystkich rodzajów skóry.
http://www.givenchybeauty.com/
http://www.facebook.com/givenchybeauty/ lub @GivenchyBeauty
http://www.twitter.com/ParfumsGivenchy lub @ParfumsGivenchy
http://www.instagram.com/givenchybeauty/ lub @GivenchyBeauty
Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów do segmentu premium. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności, elegancji i stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku.
Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele Nowy DS 3, Nowy DS 3 CABRIO, DS 4 PERFORMANCE, Nowy DS 4, DS 4 CROSSBACK, DS 5, DS 5LS i DS6. Oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, zaawansowanymi technologiami, komfortem jazdy oraz wyrafinowanymi detalami. Zaprezentowany w 2016 r. model DS E-TENSE to jedyny w swoim rodzaju elektryczny samochód o wysokich osiągach, który stanowi zapowiedź przyszłych modeli Marki.
Samochody DS są dostępne w DS Stores, DS Salons oraz dedykowanych strefach salonów Citroëna. DS posiada również dwa flagowe salony DS WORLD PARIS i DS WORLD SHANGHAI. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE.
Śledź aktualne informacje o DS na całym świecie na www.DSautomobiles.com @DS_Official.
DS WORLD PARIS
Otwarty 27 listopada 2013, DS WORLD PARIS zapewnia świetną oprawę do prezentacji marki DS. Ten jedyny w Europie flagowy salon marki DS, jest drugim na świecie po salonie w Szanghaju. Znajdujący się w samym sercu paryskiego „złotego trójkąta” pod numerem 33 na ulicy François 1, DS WORLD PARIS to zarazem miejsce sprzedaży, ekspozycji i prezentacji historii, w którym poczesne miejsce zajmują modele DS: Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele Nowy DS 3, Nowy DS 3 CABRIO, Nowy DS 4, DS 4 CROSSBACK i DS 5. To także miejsce pełne życia, którego rytm wyznacza bogaty program artystyczno-kulturalny związany ze światem mody, designu, sztuki oraz sztuki kulinarnej, zgodnie z wartościami marki DS. DS WORLD PARIS gości artystów, wystawy, pokazy mody. Tu zawsze się coś dzieje. Otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 19:30, wstęp wolny. www.dsworld.paris
https://www.facebook.com/DSWorldParis/
źródło: DS Polska
Najnowsze komentarze