Peugeot przeprowadza testy drogowe modelu 508. Samochód wciąż znajdujący się pod osłoną kamuflażu, przemierzał kręte hiszpańskie drogi.

Ostatnimi modelami koncepcyjnymi, Peugeot złożył niejako obietnicę, że przy projektowaniu kolejnej generacji 508, zmierza we właściwym kierunku. Exalt oraz Instinct Concept, który obecnie można oglądać w Paryżu, robią naprawdę duże wrażenie i mamy nadzieję, że nowa klasa średnia marki, będzie czerpała z nich garściami. 508 jest dla producenta dużym wyzwaniem, zwłaszcza że segment staje się ostatnio mniej popularny wśród klientów.

Szczegółów dotyczących nowego pojazdu jak nie było, tak nie ma, tylko co jakiś czas słyszymy od przedstawicieli marki, że kolejny 508 będzie czymś wyjątkowym. Samochód niedawno był testowany w Hiszpanii, a jazdy po krętych drogach, zostały uchwycone na filmie, który możecie zobaczyć poniżej. Samochód niestety wciąż znajdował się pod intensywnym kamuflażem. Możemy podziwiać jedynie sylwetkę, która zgodnie z obietnicami jest zbliżona do nadwozia coupe.

Nowy Peugeot 508 ma kusić klientów ukierunkowanych na segment premium. We wnętrzu pojazdu nie zabraknie wysokiej jakości materiałów i eleganckiego wykończenia, pojawi się również nowa generacja i-Cockpitu, niewielka kierownica z płaską podstawą oraz duże ekrany.

Samochód będzie oparty na platformie EMP2, a gama jednostek napędowych zostanie przeniesiona z modelu 5008. Najprawdopodobniej pojawi się również nowy silnik 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM, który został wykorzystany w odświeżonym modelu 308. W przyszłości spodziewamy się również napędu hybrydowego.

Nowa generacja Peugeot 508 ma trafić na rynek w przyszłym roku. Być może prototyp samochodu zobaczymy podczas salonu samochodowego w Genewie, który odbędzie się w marcu przyszłego roku.

Galeria

Dodaj komentarz

15 komentarzy do "Nowy Peugeot 508 na filmie szpiegowskim"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Łukasz
Gość

A najbardziej klientów premium będzie kusił silnik 1.2 pure tech w wersji bazowej

Łukasz
Gość

Peugeot peugeotem… Kiedy nowa C5?

koniunktura
Gość

>idealne przejazdy przed kamerą
>spy video
pick one

Roman
Gość
Ciekawe jaki zestaw silników zaproponuje Peugeot do nowego 508? Ten samochód „wjedzie” już w 3 dekadę XXI wieku i oby nie okazało się, że 508 nie będzie mógł np. wjechać do Paryża po 2025 roku, ale dla pocieszenia w miastach nad Wisłą i Odrą będzie to zapewne możliwe. Czy stosowane będą dalej dotychczasowe silniki THP ale renamed Pure Tech 1.6 (jak to podał Pan Krzysztof przy okazji DS7 Crossback) bez zasadniczych zmian w konstrukcji łańcucha rozrządu z jednorzędowej na dwurzędową, napinacza tegoż łańcucha i poprawienia jego olejenia, oraz zapobiegania nadmiernemu zużyciu oleju silnikowego, który przedostając się do komory spalania powoduje… Czytaj więcej »
Piotr001
Gość
Wg moich subiektywnych odczuć, mało mnie interesuje co będzie w 2025 roku w Paryżu. Powiem więcej, nie wybieram się w tamtym kierunku nawet w najbliższym czasie. Na naszym podwórku, czyli w dżungli gdzie komunikacja miejska i podmiejska (autobusowa) to eko-patologia, gdzie sposób opalania domów pozostawię bez komentarza, bo zachwile zostanę obrzucony hejtem, że ludzi nie stać- to niech nie palą plastikiem i gumą, gdzie w strefach Natura 2000 wydziela się obszary pod budowę spalarni odpadów,… Mam wymieniać dalej? Świata Peugeot nie zbawi, ale robi genialne diesle i jak dla mnie nie muszą mieć 300 KM- wystarczą mi te okolice 200-… Czytaj więcej »
Roman
Gość
Nowe Pure Tech 1.6 jest „bez zasadniczych zmian w konstrukcji” w porównaniu z poprzednikiem THP. Tak napisałem ale ze znakiem zapytania. Wywołałem dyskusję na ten temat przy informacji o „DS7 Crossback – ceny we Francji”, gdzie też mówi się o 1.6 Pure Tech. Pan Krzysztof z francuskie.pl zadał sobie trud aby sprawdzić co kryje się pod tą nazwą 1.6 Pure Tech u samego źródła (DS Automobiles) i zacytował dokładnie odpowiedź w jęz. angielskim „our petrol engines, which are available Euro 6.2, are now renamed Pure Tech”. Miejmy zatem nadzieję, że inżynierowie z PSA znając chyba doskonale dotychczasowe bolączki silników THP… Czytaj więcej »
Piotr001
Gość

Mam tylko jedno proste pytanie: Czy jesteś lub byłeś kiedykolwiek użytkownikiem auta z silnikiem 1.6 THP o jakiejkolwiek ilości koni?

Roman
Gość
Peugeot 508 sprzed liftingu z silnikiem 1.6 o mocy 165 KM. Samochód mimo bardzo niewielkiego przebiegu po każdorazowym porannym uruchomieniu klekotał jak diesel od samego początku. To mnie zniechęciło do tego silnika i wolałem dalej jeździć 407 z benzynowym V6. W mojej rodzinie jest też C3 ale z silnikiem wolnossącym 1,4 95 KM (podobna konstrukcja PSA/BMW) który pracuje bardzo kulturalnie wręcz bezszmerowo. Podobna też jest opinia serwisów, silniki wolnossące nie mają takich problemów jak turbodoładowane. Również na francuskie.pl niestety opinie o wadliwej pracy rozrządu w silnikach THP (turbodoładowanych) nie są wcale odosobnione. Warto uważnie przeczytać. Starałem się tylko w miarę… Czytaj więcej »
Kenji
Gość

Peugeot 508 przed liftingiem ma 156KM ;-). Co do usterkowości nowych wersji silnika 1,6THP 165KM w peugeotach 508, 3008 i 5008 będzie można cokolwiek powiedzieć po dłuższym użytkowaniu ich przez nowych właścicieli. Jak na razie w ocenach pojawiających się w sieci niewiele informacji na temat usterkowości wersji 165KM. Możliwe, że w coraz to nowszych wersjach coś jednak „idzie ku lepszemu”.

Cool7
Gość
Niestesty silnik w polifcie nie jest nic lepszy. Jeździłem takim rok i 8m i zostawiłem w salonie wymieniając na diesla. Powód w silniku przybywało oleju ( a raczej oleju z benzyną) Aso nie potrafiło naprawić samochodu. W aso powiedzieli, że na 10 sprzedanych 7 ma zawsze jakiś problem. Generalnie THP mało sprzedają. Napinacz też był wymieniany, bo na zimnym klekotał. Ja zrobiłem koło 43 tyś km i dałem sobie spokój. Disla mam od maja zrobione 32 tyś i oleju ani nie przybywa ani nie ubywa i pali tyle ile pokazuje komputer. W thp różnica 0,85l miedzy kompem a stacja. Oby… Czytaj więcej »
Piotr001
Gość

#Roman, nie pozostaje mi nic innego jak współczuć, złych doświadczeń. Przedlift to już kilka ładnych lat i można się spodziewać, że nowe tych problemów mieć nie będą. Ja jeżdzę Peugeotami z dieslem i złego słowa nie powiem, bo zrobiłem w sumie przeszło 600 tys. km. Ale gdyby pojawił się w końcu 308 GTi z automatem to byłby u mnie na pewno jednym z kilku w rodzinie i nie patrzyłbym czy nazywa się THP, czy Pure Tech. Tym autem jeździ się po prostu super!

janek
Gość

W minucie 1:43 i później widać też na parkingu tył egzemplarza bez kamuflażu :)

Piotr001
Gość

No właśnie Janek nie. To jest 308 sedan. Pozdro!

Ramzes
Gość

To Ci powiem, d. nie urywa..:(

janek
Gość

Faktycznie to 308 sedan. Nie wiedziałem nawet że istnieje.

wpDiscuz