Klub Paris Saint-Germain i Renault zostały oficjalnymi partnerami na kolejne trzy sezony. Renault zastąpiło w roli motoryzacyjnego partnera markę Citroen.
W zeszłym roku zakończyła się umowa Paris Saint-Germain z Citroenem, a francuski klub szukał nowego motoryzacyjnego sponsora. Informacje o partnerstwie z Renault pojawiały się już od jakiegoś czasu. Wreszcie umowa została sfinalizowana. Klub piłkarski i firma Renault zostały oficjalnymi partnerami na trzy kolejne lata. Współpraca będzie obejmowała globalne kampanie promocyjne, które mają łączyć pasję zwolenników paryskiego zespołu z wizerunkiem jednej z czołowych marek samochodów na świecie, jaką jest Renault.
Współpraca Paris Saint-Germain i Renault będzie koncentrowała się również w internecie – obszarze, w którym zarówno koncern motoryzacyjny, jak i klub piłkarski wykazują silną kreatywność. Paris Saint-Germain ma już 60 milionów użytkowników w mediach społecznościowych i na skutek działań z producentem zamierza w dalszym ciągu zaskakiwać swoich fanów
„Cieszymy się, że Renault wybrało Paris Saint-Germain, aby zaznaczyć swój wstęp do świata futbolu i z dumą łączymy nasz klub z jednym z najlepszych francuskich producentów. Renault zajmie ważną pozycję w ramach naszego ogólnego programu partnerskiego. Z przyjemnością wspólnie rozpoczniemy sezon i z chęcią będziemy oglądać naszych zawodników w słynnych kampaniach Renault „French Touch” – powiedział Marc Armstrong, dyrektor ds. sponsoringu paryskiego klubu.
„Cieszymy się, że marka Renault kojarzy się z marką Paris Saint-Germain, która podkreśla znaczenie Paryża i Francji na świecie. Ta ważna współpraca oferuje nam wiele możliwości, zarówno we Francji, jak i na całym świecie, z korzyścią dla naszych klientów i naszych sieci sprzedaży” – dodał Philippe Buros, dyrektor handlowy Renault France.
Źródło: Renault Group
Najnowsze komentarze