Marka Peugeot zdecydowała się poszerzyć liczbę wersji wyposażeniowych modelu 3008 we Francji. Do cenników dołączył wariant o nazwie Crossway.

Peugeot nie może narzekać na brak popularności najnowszej generacji 3008. Przez pierwsze cztery miesiące od rozpoczęcia przyjmowania zamówień, prawie 100 tys. klientów zdecydowało się na tego SUV-a. Jeśli ktoś chce znaleźć się w posiadaniu samochodu, jest niestety zmuszony czekać od 3 do 5 miesięcy. Na wersję GT nawet dłużej. Fabryka w Sochaux w Francji nie może nadążyć z produkcją, ale Peugeot najwyraźniej się tym nie przejmuje i wprowadza do cenników we Francji nowy wariant wyposażenia 3008. Nową linię uplasowano poniżej wersji GT i oznaczono plakietką Crossway. Teraz klienci będą mieli trudniejszy wybór.

Peugeot 208 Signature – edycja specjalna
Peugeot oferował model w wersji Crossway także w poprzedniej generacji modelu 3008. Dodatkowy wariant SUV-a Peugeota będzie dostępny w cenie 32 650 euro z jednostką 1.2 PureTech o mocy 130 KM i w porównaniu do GT Line jest o 200 euro tańszy. Samochód otrzyma w tej wersji m.in. 18-calowe felgi, chromowane lusterka, aluminiowe relingi dachowe, przyciemniane tylne szyby, aluminiowe pedały, dwustrefową automatyczną klimatyzację, specjalne dywaniki oraz plakietki Crossway na nadwoziu.

W Polsce model w topowej wersji można kupić w cenie rozpoczynającej się od 157 700 zł. Jeśli Crossway trafi do polskiej oferty, będzie wyceniony odrobinę niżej.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

6
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
2 Wątki komentarzy
4 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
PiotrpiotradmAdamtoughluckPiotr Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Piotr
Gość
Piotr

150 tyś za compakta ula lala magnifique 😈

toughluck
Gość
toughluck

Skoro się sprzedaje? Peugeot trafił w dziesiątkę z 3008 i 5008.
Co by było, gdyby ceny się zaczynały od 200 tysięcy? Wyobraźmy sobie, że sprzedaż byłaby niższa np. o 10-20%. Fabryka i tak by nie nadążała z produkcją, ale Peugeot miałby zysk ze sprzedaży dwa razy wyższy.
Ciekawe, czy przypadkiem popularność 3008 nie zaskoczyła najbardziej Peugeota.

Adam
Gość
Adam

Też mi się tak wydaje. Już sporo minęło od premiery, a dalej trzeba długo czekać na zamówione auto. Zastanawiam się tylko jak wyhamuje sprzedaż w przyszłym roku.

piotradm
Gość
piotradm

Jasne, rynek jest chłonny na tego typu auta (na razie). Ale z punktu widzenia sensu, nie widzę sensu. Przy tych kwotach kupujemy generalnie pojazd z innej półki. P3008 jest naprawdę ładnym autem ale tylko z motorem 2.0.

Piotr
Gość
Piotr

Nie mam pojęcia o jakiej półce powiadasz. Za te pieniądze nie dostaniesz tak wyposażonego kompaktowego SUVa „premium” typu Q5, czy XC60- oczywiście mowa o nowych!

Piotr
Gość
Piotr

O klasie D powiadam. A porównanie Peugeota do audi czy volvo, ma sie jak porównanie skody do bmw i mercedesa. Żeby było jasne, mam nowego P308.