W pierwszej połowie 2017 roku, Peugeot zanotował wzrost światowej sprzedaży pojazdów o 15 proc. Producent jest na dobrej drodze, by spełnić swój plan na rok 2017.
Od stycznia 2017 roku, Peugeot sprzedał 1.025.000 egzemplarzy samochodów na świecie. Czerwiec, czyli połowa roku już za nami, a producent spod znaku lwa zdołał przekroczyć połowę ustanowionego na rok 2017 celu sprzedażowego. Plan obejmuje sprzedaż 2 mln sztuk. Istnieje więc duża szansa na jego realizację.
Poza rynkiem europejskim nastąpił wzrost o 46 proc. Obecnie sprzedaż Peugeota poza Starym Kontynentem stanowi 41 proc. całkowitej wielkości sprzedaży marki. Producent także w tej kwestii znajduje się na właściwej drodze do zrealizowania celu. Koncern zobowiązał się do uzyskania poza rynkiem europejskim sprzedaży na poziomie 45 proc. na koniec 2017 roku oraz 50 proc. na koniec roku 2020.
Znakomite wyniki są efektem popularności modeli, które niedawno pojawiły się w salonach, w tym nowego SUV-a 3008. Samochód zdobył aż 28 nagród w tym prestiżowy tytuł Car of The Year 2017. Model ustanowił też rekord w ilości zamówień producenta. Od momentu wprowadzenia pojazdu na rynek, zamówiono 205 tys. egzemplarzy 3008, a w pierwszej połowie 2017 roku, sprzedano 114 900 sztuk modelu.
Za sukcesem podążają kolejne samochody z segmentu SUV/crossover. Peugeot 2008 zajął 2 pozycję na rynku w swoim segmencie, natomiast liczba sprzedanych egzemplarzy większego brata wspomnianych modeli, czyli SUV-a 5008 wyniosła 21 400.
Sprzedaż w segmencie LCV marki wzrosła o 12 proc. Było to możliwe, dzięki popularności takich modeli jak Peugeot Expert, Peugeot Partner oraz Pegeot Boxer.
Jak zapowiada producent, ofensywa sprzedażowa będzie kontynuowana w drugiej połowie 2017 roku. Już we wrześniu tego roku, do sprzedaży trafi odświeżona wersja Peugeot 308.
Najnowsze komentarze