Podczas 39. edycji wręczenia nagród L’Automobile Magazine, jury złożone z czytelników i przedstawicieli redakcji doceniło postępy sprzedaży marki Peugeot. W 2017 roku marka sygnowana kroczącym lwem ustanowiła swój historyczny rekord sprzedaży. Analizując tegoroczne wyniki sprzedaży można domniemywać, że wyczyn zostanie powtórzony także w roku bieżącym. To w dużej mierze sukces oferty SUV-ów oraz modelu 208. Nic więc dziwnego, że nagroda Commercial Dynamism Trophy trafiła do Peugeota.
„Jesteśmy dumni, że zdobyliśmy nagrodę Commercial Dynamism Trophy. To trofeum za nasz historyczny rekord 2.134.000 Peugeotów dostarczonych klientom w 2017 roku na całym świecie. Podtrzymujemy tę dynamikę sprzedaży w 2018 roku! W pierwszym kwartale firma Peugeot odnotowała najlepszy wzrost sprzedaży wśród 10 największych europejskich marek. Dzięki sukcesowi modeli 2008, 3008 i 5008, Peugeot jest marką, która sprzedaje najwięcej SUV-ów w Europie we wszystkich segmentach. We Francji, Peugeoty 208 i 3008 są na podium sprzedaży w kanale dystrybucji do klientów indywidualnych” – powiedział Jean-Philippe Imparato, szef marki Peugeot.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze