Najmłodsza, a zarazem najbardziej ekskluzywna z marek Grupy PSA – DS Automobiles ogłosiła właśnie plany rozwoju w Polsce. Jeszcze w bieżącym roku polski oddział marki planuje pierwsze otwarcia niezależnych obiektów marki DS. Całkowity plan zakłada utworzenie w ciągu 2 lat docelowej sieci liczącej 8 autoryzowanych punktów DS zlokalizowanych w największych polskich aglomeracjach.

Marka DS została utworzona oficjalnie w czerwcu 2014 w Paryżu. W niespełna 2 lata gamę modeli DS ujednolicono, nadając jej spójne cechy i DNA zaczerpnięte z legendarnego i przełomowego modelu DS 19 z 1955 r.

Znakiem rozpoznawczym młodej marki jest nowe logo, złożone z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni. Co więcej odzwierciedla pozycjonowanie marki DS, odwołującej się do tradycji konstruowania samochodów najwyższej klasy. DS Automobiles szczyci się także wyjątkowym credo wyrażonym hasłem:

SPIRIT OF AVANT-GARDE (Duch awangardy). Hasło w języku angielskim jest wyrazem międzynarodowych ambicji DS. Odzwierciedla filozofię działania Marki, która pragnie oferować swoim klientom samochody charakteryzujące się wyjątkowym stylem i zaawansowaniem technologicznym, nacechowane wyrafinowaniem I dbałością o szczegóły, komfortowe i dynamiczne. Hasło SPIRIT OF AVANT-GARDE to także swoisty manifest postawy charakterystycznej dla Marki.

 

NIEZALEŻNA SIEĆ DS AUTOMOBILES W POLSCE JUTRO

Wzorem strategii marki DS na świecie, polskie kierownictwo Grupy PSA podjęło kroki w celu powołania dedykowanej wyłącznie samochodom marki DS sieci dealerskiej. Blisko rok temu polska sieć Citroena została poinformowana o powstaniu od 1 września 2018 r. odrębnej sieci dystrybucji Marki DS.

Koncepcja rozwoju sieci DS Automobiles w Polsce na najbliższe lata opiera się na ośmiu zdefiniowanych rynkach, na których powstaną dwa typy obiektów: DS Store i/lub Salony DS.  Według Jakuba Dasiewcza, DS Managera w Polsce „osiem wybranych przez nas na tym etapie rozwoju rynków generuje blisko osiemdziesiąt procent sprzedaży samochodów segmentu „premium”. Są to oczywiście największe miasta w Polsce, czyli Gdańsk, Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin, Katowice i Kraków, wraz z naturalnie przypisanymi im najbliższymi powiatami, z których istnieje przypływ klientów.

W ciągu najbliższych 8 miesięcy zainaugurowane zostaną 3 obiekty: DS Store w Krakowie i Katowicach oraz DS Salon w Łodzi, który powstanie przy dotychczasowym obiekcie Citroena.

Sebastian Domeracki, dyrektor Marki Citroen i DS w Polsce dodaje że „w przyszłym roku otworzymy kolejne obiekty marki DS. Niektóre są już w budowie, na inne mamy już podpisane listy intencyjne. Ich otwarcie nastąpi akurat wtedy, kiedy będziemy mieli w ofercie nowego DS7 Crossback. W ten sposób w ciągu dwóch lat będziemy dysponowali planowaną siecią 8 lokalizacji wraz z istniejącym już Salonem DS w Warszawie przy Alei Krakowskiej 206”

 

DS STORE i DS SALON

Nowa sieć punktów sprzedaży DS będzie wyróżniać się odmienną od pozostałych marek Grupy PSA architekturą. I tak architektura budynków marki DS będzie elegancja i prosta. Oświetlenie będzie podkreślać okazałość budynku i wyróżniać fasadę na tle miasta.

Wzornictwo nowych obiektów będzie wyrażone trzema ikonicznymi barwami wybranymi już i wykorzystywanymi przez DS Automobiles – ciepłą czerń, bordowy carmin i kolor szampański. Dodatkowo eksponowany będzie patern i monogram DS.

Ponadczasowa w zamyśle architektura budynku będzie uzupełniona wkomponowanym oznakowaniem nawiązującym do cech designu ekskluzywnych hoteli i salonów.

Punkt sprzedaży wedle DS Automobiles ma być intuicyjnym i eleganckim „opakowaniem” podkreślającym walory eksponowanych modeli DS.

Flagowym formatem jest DS Store będący oddzielnym obiektem w całości dedykowanym Marce DS, o minimalnej powierzchni ekspozycyjnej 250 m². Dla mniejszych rynków przewidziany jest Salon, będący formatem połączonym z salonem Citroena, przy założeniu zapewnienia min. 125 m² powierzchni dla Marki DS. W obu przypadkach klienci będą mieli do dyspozycji oddzielne miejsca parkingowe, recepcję, a także dedykowaną obsługę zapewnioną przez odpowiednio wyszkolonych doradców handlowych. Wszystkie DS Store’y i DS Salony będą realizowane według jednakowych standardów obowiązujących na całym świecie.

Przyszłe obiekty DS Store będą też wyposażone w DS Virtual Vision, fotel połączony z okularami 3D. DS. Virtual Vision umożliwi obejrzenie wybranego modelu we wnętrzu i na zewnątrz w dowolnej konfiguracji kolorów lakieru, tapicerki, wyposażenia oraz dekorów. Przy ogromnej liczbie możliwych kombinacji nie ma możliwości, by każdą wybraną wersję obejrzeć w rzeczywistości. Służyć temu będzie rzeczywistość wirtualna.

Przypomnijmy że obecnie gama modelowa w Polsce składa się z czterech modeli DS 3, DS 4, DS 4 Crossback oraz DS 5. Wkrótce dołączy do niej także zaprezentowany już oficjalnie w marcu br. w Genewie DS 7 Crossback – pierwszy model drugiej generacji modeli, który będzie dostępny jedynie w autoryzowanych punktach spełniających normy i standardy Marki DS.

 

 

źródło: DS Automobiles Polska

Galeria

Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

1 Komentarz do "Powstanie niezależna sieć marki DS w Polsce"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
pawelhks
Gość

Czytając opis koncepcji DS Store widzi mi się, że trzeba w taki obiekt zainwestować kilka mln PLN. Ciekawe jak PSA partycypuje w tych kosztach, bo przy obecnej sprzedaży tj ponad czterysta sztuk rocznie DS w skali całej Polski, przedsiębiorca czyli dealer czekałby na zwrot z inwestycji ponad 10 lat albo i dłużej.

wpDiscuz