Kontynuujemy temat użytkowych samochodów Citroëna. Jak wiecie, marka sygnowana szewronami jest obecna w Niemczech już od 90 lat. Z tej okazji tamtejszy oddział Citroëna wpadł na pomysł akcji promocyjnej. Co ciekawe dotyczy ona aut dostawczych, a nie samochodów osobowych.
90 lat temu w Kolonii Citroën został wpisany do rejestru spółek i rozpoczął działalność na terenie Niemiec. Pisaliśmy o tym szerzej w połowie lutego. Teraz marka chce z okazji tej rocznicy zrobić coś dla niemieckich klientów biznesowych. Wszystkie lekkie samochody użytkowe Citroëna zamówione w trwającym trzecim kwartale roku otrzymają całkowicie za darmo dodatkowe wyposażenie. Promocja obejmuje następujące modele aut dostawczych: Berlingo Business, Jumpy Profi, Jumpy Business oraz Jumper Profi.
Wyposażenie dodatkowe w cenie zależne jest od modelu.
Dla przykładu – w Berlingo Business, w obu długościach modelu, klient otrzyma pakiet Park, jedną przegrodę przestrzeni ładunkowej w połowie wysokości i z kratką oraz radioodtwarzacz z obsługa plików mp3.
Citroën Jumpy Profi z serii 90 Jahre (90 lat) we wszystkich trzech długościach oferowany jest z czujnikami parkowania, regulacją fotela kierowcy w odcinku lędźwiowym oraz na wysokość, z podłokietnikiem oraz z podwójnym siedzeniem dla pasażerów.
Z kolei Citroën Jumpy Business z tej rocznicowej serii w długościach L2 i L3 otrzyma gratisowo radioodtwarzacz, tylne czujniki parkowania oraz Pakiet Widoczność.
Citroën Jumper Profi, to kolejne z aut dostawczych oferowanych w ramach promocji 90 Jahre. Klient otrzyma zestaw audio z obsługą CD, mp3, Bluetooth® i ekranem dotykowym. Do tego dochodzą seryjnie tylne drzwi o kącie otwarcia 255°, poduszka powietrzna pasażera oraz elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne.
Ceny netto dla poszczególnych modeli startują z poziomów:
– Berlingo Business 90 Jahre – od 17.100 euro
– Jumpy Profi 90 Jahre – od 23.870 euro
– Jumpy Business 90 Jahre – od 26.950 euro
– Jumper Profi 90 Jahre – od 27.550 euro
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze