Marka DS z dumą stawia swoje pierwsze kroki na paryskim Międzynarodowym Salonie Samochodowym. Powstanie Marki ogłoszono oficjalnie w dniu 1. czerwca br. Z okazji salonu Marka prezentuje prototypy DIVINE DS i DS 3 INES DE LA FRESSANGE PARIS stanowiące zapowiedź jej przyszłości. Prezentowane są także najnowsze modele DS 3 i DS 3 CABRIO z nowym układem świateł oraz nowe funkcje teleinformatyczne. Stoisko DS utrzymane w stylu Marki stanowi harmonijne połączenie wyrafinowania, technologii i elegancji.
Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu stanowi idealną okazję dla publicznej premiery Marki DS. DS oferuje samochody, które wyróżniają się niepowtarzalnym stylem, starannym dopracowaniem nawet najmniejszych detali, szlachetnymi materiałami i nowoczesną technologią. Z okazji paryskiego Salonu gwiazdami stoiska Marki będą dwa modele koncepcyjne, których prezentacja prasowa odbyła się we wrześniu br.:
– DIVINE DS, który stanowi manifest stylistyczny oraz kwintesencję przyszłości Marki. Model wyróżnia się zwartą, czterodrzwiową sylwetką w wyrazistym stylu. DIVINE DS prezentuje także niepowtarzalne wnętrze, które stanowi potwierdzenie wyrafinowania spod znaku DS. Przy opracowywaniu prototypu zespół stylistów puścił wodze wyobraźni, proponując nową koncepcję « Hypertypage », która umożliwia realizację trzech zamiennych, indywidualnych wersji wystroju wnętrza. Prototyp jest zapowiedzią nowych samochodów DS w pełni odzwierciedlających charakter i styl klientów.
– Prototyp DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS jest uosobieniem elegancji, wyrafinowania i nowoczesności. Opracowany przez Centrum Stylu DS i dom mody Ines de la Fressange Paris model oferuje wyrazisty styl z myślą o wytwornej Paryżance, nowoczesnej i niezależnej. DS 3 przywdziewa satynową kreację w atramentowym odcieniu Bleu Encre, w połączeniu z błyszczącą czernią Noir Onyx dachu i nowymi diamentowymi 17-calowymi obręczami Aphrodite. Samochód jest wyposażony w nowy układ świateł DS 3 i wyróżnia się oprawą lusterek bocznych w kolorze ‘Rouge Ines’ oraz licznymi elementami personalizacji. Również wnętrze posiada unikalny charakter z siedzeniami z wytłaczanej skóry w kolorze Bleu Granit z białymi przeszyciami oraz deską rozdzielczą w tonacji ‘Rouge Ines’. Stylizowany prototyp stanowi uosobienie paryskiego szyku, wskazując na ogromny potencjał personalizacji DS 3.
Odwiedzający mogą zapoznać się nie tylko z tymi dwoma prototypami, które stanowią zapowiedź przyszłości DS, lecz także zobaczyć samochody, które tworzą jej obecny sukces oraz odkryć ostatnie nowości, a przede wszystkim nowe funkcje teleinformatyczne DS CONNECT. Na stoisku Marki będą prezentowane następujące rozwiązania:
– aplikacja na smartfona Scan MyDS ułatwiająca korzystanie z samochodu dzięki systemowi rozpoznawania wizualnego;
– DS Connect Box, który przekazuje zdalnie na smartfonie informacje dotyczące korzystania z samochodu. DS Connect Box zwiększa bezpieczeństwo, umożliwiając lokalizację i wezwanie pomocy.
Marka DS
Zapoczątkowana modelem DS3 w marcu 2010 roku marka potwierdza swoją przynależność do kategorii Premium. Wykorzystujące największe zdobycze francuskiego know – how modele DS wyróżniają się innowacyjnością, kontynuując dziedzictwo przekazane przez model DS z 1955 roku. Zaprojektowana dla klientów poszukujących indywidualnego stylu i wizerunku gama DS obejmuje obecnie 5 modeli: DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4, DS 5 oraz DS 5LS (sprzedawany wyłącznie w Chinach). Modele DS nie tylko oferują niepowtarzalny, wyrafinowany styl oraz niezapomniane przeżycia, lecz także wyróżniają się technologicznymi rozwiązaniami, takimi jak hybrydowy układ napędowy z silnikiem wysokoprężnym 4×4 Hybrid4 w modelu DS 5. Sprzedawana w Europie przez CITROËNA marka DS posiada własną sieć punktów sprzedaży w Chinach. DS to także obsługa klientów wykraczająca poza sam tylko produkt, oferująca specjalne usługi Premium za pośrednictwem klubu DS PRIVILÈGE. W 2013 roku gama DS potwierdziła światowy sukces, osiągając wielkość sprzedaży na poziomie 120.000 egzemplarzy. Jej łączna sprzedaż od momentu wprowadzenia na rynek wynosi 500.000 egzemplarzy.
Przyszłość marki DS na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze