My w Polsce za Rosją nie przepadamy. Zwłaszcza politycy. A że nasz wortal od polityki stara się trzymać z daleka, a i pod prąd lubimy chadzać, więc temat Rosji pojawia się u nas co jakiś czas. Ostatnio nawet dość często. I oto jest kolejny ku temu powód: Grupa PSA uruchamia w Rosji nową usługę dla właścicieli samochodów Peugeot, Citroën i DS.

Usługę znaną już w niektórych krajach. Teraz będzie ona dostępna dla klientów trzech francuskich marek także w Rosji. W Rosji, którą część Polaków uważa za kraj totalnie zacofany, gdzie chodzi się z nożami na niedźwiedzie, a bez flaszki niczego nie razbieriosz. Okazuje się jednak, że wspomniana usługa działa bez wspomagania alkoholem, a i z niedźwiedziem mierzyć się nie potrzeba. Wystarczy jakieś urządzenie z dostępem do Internetu.

W związku z globalną strategią rozwoju usług cyfrowych Grupy, PSA uruchomiła we wrześniu dwa nowe narzędzia on-line dla właścicieli samochodów Peugeot, Citroën i DS w Rosji. Nowe usługi elektroniczne mają na celu uproszczenie procedury rejestracji klientów do stanowisk obsługi technicznej. Teraz można to zrobić kilkoma kliknięciami on-line. Usługi są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Co mogą więc zrobić on-line właściciele Peugeotów, Citroënów i aut marki DS? Mogą zapisać się na wybrany termin do ASO w celu dokonania przeglądu lub naprawy samochodu. Wybiera się określoną autoryzowaną stację obsługi, sprawdza dostępne terminy i rezerwuje ten dogodny dla siebie. Możliwie szybko pracownik tego ASO skontaktuje się z klientem telefonicznie w celu potwierdzenia (lub nie) wybranego terminu, poinformuje o dostępności części zamiennych, a jeśli to konieczne – zaproponuje usługi utrzymania mobilności klienta.

Jest też druga usługa, bardziej zaawansowana. Można dokonać kalkulacji ceny wybranej usługi. Na razie dostępnych jest tylko kilka opcji, na przykład standardowy przegląd, wymiana oleju, klocków hamulcowych, obsługa klimatyzacji i wymiana piór wycieraczek. Sukcesywnie gama ta będzie rozbudowywana, aby maksymalnie spełniać oczekiwania klientów. Aby poznać koszt usług należy oczywiście wprowadzić dane swojego samochodu, w tym jego wiek, a otrzyma się spersonalizowaną ofertę cenową.

Wprowadzając te usługi Grupa PSA stara się sprawić, by utrzymanie samochodu było wygodniejsze, przejrzystsze i nowoczesne. Usługi dostępne są ze stron internetowych marek: http://www.peugeot.ru/index.html oraz http://www.citroen.ru/index.html.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafika: PSA

Galeria

Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

2 komentarzy do "PSA uruchamia w Rosji nową usługę dla właścicieli samochodów Peugeot, Citroën i DS"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Tomasz
Gość

U nas też to jest. Raz skorzystałem. Umówiłem się na wybrany termin. Na miejscu okazuje się, że owszem jestem zapisany ale mechanika od mojego problemu akurat w tym dniu nie ma. Po co takie zapisy?

pawelhks
Gość

mnie tez poinformowano, ze rezerwacja elektroniczna w serwisie nie jest tratkowana przez ASO tak powaznie jak telefoniczna i dobrze ze dzwonie, by potwierdzic termin, bo ASO info z systemu o rezerwacji dostalo, ale i tak mieli dzwonic i dopytac sie co chodzi.

wpDiscuz