Grupa PSA we Włoszech osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2017 roku. Wzrost sprzedaży względem pierwszego kwartału 2016 roku sięgnął poziomu 14,2%, a to o 2 punkty procentowe więcej, aniżeli wzrost całego włoskiego rynku.

PSA we Włoszech sprzedała w ciągu pierwszych trzech miesięcy br. 54.752 samochody. Udało się dzięki temu wykroić 9,4% udziału w rynku nowych aut.

Dziękujemy wszystkim z 54.752 klientów, którzy nam w tym kwartale zaufali kupując samochody Peugeota, Citroëna i DS” – mówi Massimo Roserba, dyrektor Grupy PSA we Włoszech. – „Na pewno również w kwestiach obsługi posprzedażnej będziemy się starali wykazywać maksymalnym zaangażowaniem, profesjonalizmem i starannością”.

Te doskonałe wyniki PSA we Włoszech są następstwem harmonijnie rozwijanej gamy modelowej. Znakomite przyjęcie zwłaszcza dwóch ostatnich nowości – Nowego Citroëna C3 i Nowego Peugeota 3008 – przyczyniło się do wzrostu sprzedaży. Oba modele świetnie wpisują się w oczekiwania włoskich klientów. Szereg nagród i wyróżnień, jakie zdobyły te dwa modele, potwierdzają doskonałość obu tych aut.

Peugeot 3008, aktualny Samochód Roku (Car of the Year), sprzedał się już w 120.000 egzemplarzy, z czego 15.000 kupili klienci PSA we Włoszech. 85% Włochów zdecydowało się na najwyższe wersje wyposażeniowe, czyli co najmniej Allure. Warto zauważyć, iż Nowego Peugeota 3008 często wybierają klienci, dla których jest to pierwszy Peugeot w życiu. To efekt między innymi znakomitej stylistyki, nowatorskiego wnętrza, ale też bardzo dobrych właściwości jezdnych.

Z kolei Nowy Citroën C3 trafił do Włoch w listopadzie 2016 roku, a w pierwszym kwartale br. sprzedał się w tym kraju w ilości około 9.500 egzemplarzy. 70% klientów wybrało najbogatszą wersję wyposażeniową Shine.

Nie możemy nie wspomnieć również o dobrej sprzedaży samochodów użytkowych PSA we Włoszech. W pierwszym kwartale 2017 roku zanotowano wzrost ich sprzedaży o 14,6% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Szczególnie dobre wyniki notują nowe Citroën Jumpy i Peugeot Expert wprowadzone na rynek w drugiej połowie 2016 roku.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafiki: PSA

Galeria

Dodaj komentarz

8 komentarzy do "PSA we Włoszech po pierwszym kwartale 2017 roku"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
pawelhks
Gość

czyli z cyfr wynika, ze nikt nie kupil dwoch samochodow? Tylko jeden klient jedno auto?

toughluck
Gość

Uderza mnie tu jedno. Slajdy w prezentacji są perfekcyjne. Rozmieszczenie elementów, użycie grafiki i zdjęć. Do tego kolorystyka i korporacyjne kroje pisma.
Podziwiam i zastanawiam się, dlaczego wszystkie prezentacje nie są tak znakomicie przygotowane.

pawelhks
Gość

bo marketing Citroena np u nas dziala tak, ze rezerwujac na maja termin przegladu przez strone Citroen.pl moglem zaznaczyc czy chce zrobic „przeglad przed wyjazdem zimowym”
:P

Michał Z.
Gość

Panie Pawle, biorąc pod uwagę pogodę w ostatnich dniach, to całkiem logiczna propozycja ze strony Citroena;)

pawelhks
Gość

no jasne!

wpDiscuz