Ciągły pośpiech powoduje, że coraz częściej korzystamy z usług zwanych drive-through, czyli podjeżdżamy, zamawiamy i odbieramy nasz posiłek, a wszystko zza kierownicy samochodu. Jest to szybkie, łatwe i przyjemnie, ale Renault i McDonald’s poszły jeszcze krok dalej, aby usprawnić ten proces. Zamówienie można teraz złożyć za pośrednictwem systemu multimedialnego.
Usługa została nazwana Tasty Drive i właściwie już nazwa mówi tu sama za siebie. Klienci podczas jazdy testowej mogą liczyć na poczęstunek z popularnej sieci fast foodów, aczkolwiek sposób zamówienia to spore zaskoczenie. Oprócz ustawień nawigacji, dźwięku czy też połączeń telefonicznych, menu główne modeli Renault otrzymało funkcję „Tasty Drive” oznaczoną słynnymi złotymi łukami. Wybieramy swoje preferencje i po kilku kliknięciach możemy udać się wyznaczonej lokalizacji McDonald’s, by odebrać zamówienie. Nie jest to oczywiście usługa na stałe włączona do systemu, ale ciekawa kampania promocyjna francuskiej marki w Sao Paolo. Podczas jazdy testowej modelem Captur i Kwid klienci poznali smaczną opcję samochodów Renault ;-)
„Tasty Drive to projekt, który pokazuje zaangażowanie dwóch marek w innowacje i technologię, aby życie użytkowników stało się bardziej praktyczne. Zrobiliśmy to w nowy, lekki i zabawny sposób” – mówi Roberto Gnypek, wiceprezes ds. Marketingu firmy Arcos Dourados. Poniżej możecie zobaczyć film z tej smacznej jazdy testowej. Co sądzicie o takim pomyśle? ;-)
Najnowsze komentarze