Trwa 43. edycja Deauville American Film Festival – Festiwalu Filmów Amerykańskich we francuskim Deauville. Tegoroczny festiwal rozpoczął się 1. września i potrwa do 10. września. Renault już po raz osiemnasty jest partnerem motoryzacyjnym tego wydarzenia.
Do obsługi Deauville American Film Festival francuski koncern oddelegował w tym roku 27 samochodów. Aktorzy, reżyserzy, wszyscy ludzie kina oraz oczywiście przedstawiciele jury są wożeni na czerwony dywan flotą złożoną z Espace’ów i Talismanów. Dodatkowo do transportu gości wykorzystywany jest Renault Trafic SpaceClass, komfortowe auto typu shuttle-bus.
Deauville American Film Festival zakończy się wręczeniem dwóch nagród: Grand Prix oraz Prix du Jury. Wśród najważniejszych osób festiwalu trzeba wymienić dwa nazwiska – Michel Hazanavicius i Emmanuelle Bercot.
Renault ma silne związki ze światem filmu, których początek datuje się na końcówkę XIX wieku. Fabryki Renault sąsiadowały ze studiami filmowymi braci Lumière w Billancourt.
„Renault staje po raz kolejny na scenie filmowej w Deauville. Dowodzimy tym samym wieloletniego zaangażowania we wspólnotę kinematografii. Zaangażowania liczącego sobie już niemal 120 lat, bo mamy związki z francuskim kinem od roku 1898” – mówi z dumą Claude Hugot, dyrektor ds. Public Relation w Aliansie Renault-Nissan.
Renault współpracuje także z festiwalami w Cannes, Angouleme, Lyonie Lumière czy Alpe d’Huez. Jest też partnerem ceremonia wręczenia nagród filmowych César.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze