Renault rozpoczęło przygodę ze Star Wars przy okazji wejścia na ekrany filmów: „Star Wars: Ostatni Jedi” i „Solo: A Star Wars Story”. Kampania łącząca marki rozpoczęła się w połowie listopada. Salony Renault we Francji dołączą do jasnej strony mocy French Touch i będzie można wygrać wiele prezentów.
W naszych czasach, w nie bardzo odległej galaktyce…
Renault nawiązało współpracę ze Star Wars. Obie marki łączy ta sama pasja do innowacyjności, imponująca historia i międzypokoleniowy świat, który przemierza kolejne epoki.
Po raz pierwszy w swojej historii Renault postanowiło z tej okazji zmienić tymczasowo logo, by oddać hołd światu, który fascynował nas w dzieciństwie. Dziś nadal wprowadza element magii do naszego codziennego życia.
Renault rozpoczyna więc przygodę z sagą z okazji wejścia na ekrany kin dwóch kolejnych filmów: „Star Wars: Ostatni Jedi” (12 grudnia 2017) i „Solo: A Star Wars Story” (23 maja 2018).
Xavier MARTINET, Dyrektor Marketingu na Francję:
Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy. Star Wars, fascynowały nas w dzieciństwie i nadal starają się uczynić nasze codzienne życie bogatszym w doznania. Dla marki Renault to doskonała okazja, by zaoferować odbiorcom wyjątkowe przeżycia zarówno w naszych salonach, jak i w różnych kanałach komunikacji. W dodatku chodzi o długoterminową współpracę, bo będzie trwała do lata 2018 roku. Dla fanów Star Wars i Renault przygotowaliśmy wspaniałe niespodzianki.
6 grudnia we Francji wystartuje kampania Renault, dla której inspiracją jest film „Star Wars: Ostatni Jedi”, a jej tematem będzie „Początek”. Renault zaprosi wszystkich do odkrywania mocy French Touch:
- Sieć salonów Renault zostanie oznakowana kolorami filmu „Ostatni Jedi”
- Poszukiwacze przygód, którzy odwiedzą nasze salony przyszłości, będą mogli wygrać wycieczkę dla dwóch osób śladami ekipy filmowej „Star Wars: Ostatni Jedi” oraz pakiety cyfrowe Star Wars
- Odbędą się prywatne pokazy filmu „Ostatni Jedi”
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze