Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie DS po raz pierwszy zaprezentuje się jako odrębna marka. To ważny etap, wyznaczający początek nowy ery w historii marki, ponieważ DS pokaże w Genewie po raz pierwszy swój nowy logotyp i hasło ‘Spirit of avant-garde’. A także nowy model DS5. Od 5 do 15 marca br. goście odwiedzający salon będą mieli okazję zobaczyć na spektakularnym stoisku DS (Palexpo, pawilon nr 6), samochód koncepcyjny DIVINE DS i dwa samochody pokazowe: DS 5 Moon Dust i DS 21 Pallas ‘rocznik 2015’. Ta ważna międzynarodowa impreza będzie dla nowej Marki Premium okazją do publicznego zaprezentowania swoich ambicji – DS chce, by samochody francuskie ponownie pojawiły się na rynku aut luksusowych.

Marka DS prezentuje dziś po raz pierwszy swój nowy logotyp, nowe hasło Marki, a także swoje najnowsze produkty i ofertę mobilnych usług. W ten sposób rozpoczyna nową erę w swojej historii – erę, której znakiem rozpoznawczym są awangardowe rozwiązania.

 

NOWY LOGOTYP I HASŁO NOWEJ MARKI DS

Marka DS, której oficjalna premiera miała miejsce w czerwcu 2014 r., powstała w Paryżu, podobnie jak model DS z 1955 r. W dniu dzisiejszym Marka po raz pierwszy prezentuje swoje nowe logo, złożone z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni Marki. Co więcej odzwierciedla pozycjonowanie marki DS, odwołującej się do tradycji konstruowania samochodów najwyższej klasy. Z okazji genewskiego salonu marka DS zaprezentuje również swoje hasło: SPIRIT OF AVANT-GARDE (Duch awangardy).

Hasło w języku angielskim jest wyrazem międzynarodowych ambicji DS. Odzwierciedla filozofię działania Marki, która pragnie oferować swoim klientom samochody charakteryzujące się wyjątkowym stylem i zaawansowaniem technologicznym, nacechowane wyrafinowaniem i dbałością o szczegóły, komfortowe i dynamiczne. Hasło SPIRIT OF AVANT-GARDE to także swoisty manifest postawy charakterystycznej dla Marki DS, a jednocześnie zaproszenie dla wszystkich tych, którzy podzielają jej optymistyczną wizję i mają w sobie ducha awangardy.

 

NOWY DS 5: UOSOBIENIE MARKI DS

Żaden inny przedmiot nie pozwala pełniej oddać hasła SPIRIT OF AVANT-GARDE niż samochód. Goście odwiedzający międzynarodowy salon samochodowy w Genewie jako pierwsi na świecie będą mieli okazję zobaczyć Nowego DS 5 – flagowy model marki DS – który wprowadza nową tożsamości stylistyczną marki. Uwagę zwraca zwłaszcza nowy przód – DS Wings – a także szereg innych nowości, dzięki którym nie mamy najmniejszej wątpliwości, że mamy przed sobą samochód DS!

Awangardowy styl, dynamiczne zachowanie, wyrafinowana estetyka i starannie dopracowane detale oraz technologie high-tech – nowy DS 5 dysponuje wszelkimi atrybutami obecnych i przyszłych modeli tej marki.

Istotnym elementem w samochodach klasy premium jest przód nadwozia. W przypadku nowego DS5 wyróżnia się klasą i charakterem. Zwraca uwagę bardziej pionowo ustawionym grillem z przetłoczeniami i centralnie umieszczonym logo DS – określanym jako „DS Wings”, który stanowi ukłon w stronę dawnych modeli DS – oraz reflektorami wykonanymi w technologii „DS LED Vision”.

W kabinie na kierowcę czeka stanowisko typu ‘Cockpit’, z 7-calowym ekranem dotykowym najnowszej generacji, pozwalającym uzyskać dostęp do całego wachlarza mobilnych usług. Już w chwili wprowadzenia na rynek dostępnych będzie pięć wydajnych silników, mocnych, a jednocześnie wyróżniających się wysoką sprawnością energetyczną, z emisją na poziomie 100 g/km, a nawet 90 g/km w zależności od jednostki.

Dzięki nowym atutom oraz dotychczasowym zaletom, które ukształtowały renomę marki, jak awangardowy design, widoczne w najmniejszych szczegółach wyrafinowanie i miejsce kierowcy w stylu samolotowego kokpitu, nowy DS 5 jest w pełnym tego słowa znaczeniu flagowym modelem marki DS.

 

DS 5 MOON DUST: SHOW-CAR, KTÓRY POKAZUJE POTENCJAŁ NOWEGO DS 5!

Matowoszary lakier zainspirowany światem lotnictwa, specjalne wykończenie chromowanych elementów… W DS 5 Moon Dust poświęcono niezwykłą uwagę każdemu elementowi, aby odpowiednio wyeksponować nowy grill modeli DS! Projektantom chodziło o więcej światła i połysku na chromowanych elementach przodu nadwozia dla uzyskania kontrastu z pozostałymi elementami wykończeniowymi, utrzymanymi w odcieniu „dark chrome”.

Ten właśnie przód z sześciokątnym, atletycznym i wyrazistym grillem DS Wings o unikalnej stylistyce, eksponuje logo DS i przyciąga wszystkie spojrzenia. Linia grilla, która podkreśla elegancki styl pojazdu, znajduje przedłużenie w dwóch świetlistych skrzydłach rysujących się we wnętrzu przednich reflektorów.

W niezwykle wyrafinowanym wnętrzu DS 5 Moon Dust kierowca może się zanurzyć w świecie, który świadczy o najwyższym mistrzostwie Marki. Wykończenie wnętrza wymagało zastosowania tradycyjnych rzemieślniczych technik rymarskich i szlachetnych materiałów. Ciemnobrązowa, woskowana skóra połączona z elementami siedzeń przypominającymi bransoletę zegarka i panele drzwi pokryte plisowanym jedwabiem, wycięte z jednego kawałka drewna ozdobne detale to tylko niektóre z materiałów, jakie możemy zobaczyć we wnętrzu DS 5 Moon Pearl, godnym największych kreatorów mody.

Model DS Moon Dust jest wyposażony w hybrydowy układ napędowy z silnikiem wysokoprężnym.

Audrey Hepburn i DS

 

DS 21 PALLAS ‘rocznik 2015’: UKŁON W STRONĘ HISTORII MOTORYZACJI

Kolejny „show-car”, który stanowi ukłon pod adresem historycznego modelu DS z 1955 roku: DS 21 Pallas ‘rocznik 2015’. Ten kultowy samochód, który w tym roku świętuje swoje 60-lecie, stanowi dziedzictwo, z którego Marka DS czerpie po dziś dzień. Zespół projektantów odpowiedzialny za stylistykę marki DS, kierując się pragnieniem połączenia tej spuścizny z nowoczesnością, jeszcze raz odwołał się w swoich projektach do historycznego modelu DS 21 Pallas. Owocem tych prac jest model prezentowany na salonie motoryzacyjnym w Genewie, z atramentowoniebieskim kolorem nadwozia, który nawiązuje do flagowego koloru nowego DS 5, z wnętrzem obitym skórą semianilinową „Criollo”, która przypomina najbardziej luksusowe wersje dzisiejszych modeli DS.

 

BOSKI DIVINE DS: PRZYSZŁOŚĆ MARKI DS

Gwiazdą genewskiego salon samochodowego jest DIVINE DS pokazujący, jak mogą wyglądać przyszłe samochody DS. Ten concept-car, zaprezentowany po raz pierwszy na salonie samochodowym w Paryżu, stanowi kwintesencję „kodu genetycznego” Marki i jej planów na przyszłość. Model, zaprojektowany i zbudowany w Paryżu, jest prawdziwym manifestem stylu, łączącym w sobie wyrafinowanie i technologię. Charakteryzuje się kompaktową sylwetką z czterema drzwiami oraz mocnym, rasowym stylem, o wyrazistej linii. Na szczególne podkreślenie zasługuje unikalne wnętrze o wyjątkowo śmiałej stylistyce. Naszpikowany nowoczesną technologią DIVINE DS otrzymał m.in. laserowe przednie reflektory i spojlery w kształcie rombu umieszczone na wysokości tylnej szyby, które unoszą się optymalizując aerodynamikę samochodu. Lusterka wsteczne zostały zastąpione kamerami, które wyświetlają obraz we wnętrzu pojazdu, a w „kokpicie” uwagę zwraca wszechobecna technologia cyfrowa…

To właśnie w DIVINE DS została po raz pierwszy zastosowana koncepcja Hypertypage – 3 wymiennych i niezwykle charakterystycznych stylizacji wnętrza, z których każda ma inny, wyrazisty charakter: ‘Paryska elegancja’, ‘Macho’ i ‘Fatal Punk’.

 

NOWE MOŻLIWOŚCI DOSTĘPU DO MOBILNYCH USŁUG

Samochody DS mają być z założenia zaawansowane technologicznie, toteż Marka wyposaża je w przyjazne dla użytkownika i skoncentrowane na jego potrzebach możliwości podłączenia urządzeń zewnętrznych i dostępu do usług mobilnych:

-> ekran dotykowy, który będzie dostępny we wszystkich modelach DS w pierwszym półroczu. W modelu DS 5 zainstalowano ekran najnowszej generacji z funkcjonalnością New Mirror screen, która umożliwia wyświetlenie ekranu smartfona i uzyskanie tym samym dostępu do wszystkich danych i funkcji bezpośrednio z ekranu dotykowego w samochodzie. Będzie ona dostępna już w momencie wprowadzenia samochodu do sprzedaży.

-> DS Connect Box, czyli ofertę innowacyjnych mobilnych usług, które mają spełnić oczekiwania klientów Marki w zakresie bezpieczeństwa, oszczędności czasu, niskich kosztów i komfortu. Wszystkie te usługi działają z wykorzystaniem wbudowanego modułu GPS i karty SIM.

Dostępne są cztery usługi:
Pakiet SOS & Assistance: automatyczne połączenie z numerem alarmowym lub z centrum pomocy – wystarczy nacisnąć przycisk „ SOS”.
Pakiet Monitoring: wirtualna książka przeglądów (automatyczna kontrola przebiegu i informacje o zbliżających się przeglądach) oraz raporty dotyczące eksploatacji samochodu.
Pakiet Mapping: lokalizacja samochodu, wyświetlane tras, informacje użytkowe w przypadku wynajmu pojazdu.
Pakiet Tracking: całodobowa i całoroczna lokalizacja w przypadku kradzieży.

-> Oraz najnowszą mobilną aplikację – MyDS – kompatybilną z systemami iOS/Androïd. My DS obejmuje cały zestaw funkcji: odnajdywanie miejsca, gdzie jest zaparkowany samochód, kontynuowanie trasy na piechotę aż do miejsca docelowego, przypomnienia o terminach przeglądów, dostęp do dokumentacji samochodu, itp. Jaki jest cel tych usług? DS pragnie wspierać klienta podczas jazdy i zaoferować mu intuicyjne w obsłudze i innowacyjne usługi. Zapewnia mu dostęp do wszystkich informacji dotyczących samochodu i specjalnych ofert dla klientów DS.

 

Zobacz nowości DS na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie – zapraszamy na stoisko DS w Pawilonie 6 (stoisko nr 6221) w dniach od 5 do 15 marca 2015.

 

Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów na rynek aut luksusowych. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności i elegancji stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku. Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*. Oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, szlachetnymi materiałami i zaawansowanymi technologiami, a także hybrydowym układem napędowym z silnikiem wysokoprężnym Hybrid4 oferowanym w DS 5. W Europie samochody marki DS można kupić w DS Store lub w salonach sieci CITROËN dysponujących oddzielną powierzchnią ekspozycyjną dla nowej marki. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE. Od swojego debiutu rynkowego do dnia dzisiejszego marka sprzedała 500 tys. samochodów. www.driveDS.com
*Sprzedawane wyłącznie w Chinach

 

 

źródło: Citroën Polska

Galeria

Najnowsze filmy na naszym kanale:

8
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
8 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
6 Autorzy komentarzy
MarynarskiVifosajKrzysztofsosek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
saj
Gość
saj

Taaa, nowe grille, dotykowe ekrany, inne cudawianki ale zawieszenie pewnie jakie było takie jest – belka rządzi… Avangarda

sosek
Gość
sosek

Jezu Chryste, oni naprawdę piszą Marka Premium. Strona driveds.com nie ma wersji w żadnym języku z naszej części Europy. Jak na "Markę Globalną" jest to bardzo ograniczony świat – nie należą do niego Polacy, Duńczycy, Finowie czy Czesi.

@saj:
Megane RS też ma belkę i jeździ całkiem nieźle. To, że DS5 jeździ źle na tle konkurencji (Giulietta, A-Klasa, Audi A3) to kwestia nastawów, a nie przyjętej techniki. Chociaż oczywiście, trudniej zrobić złe auto na wielowahaczach niż na belce z tyłu.

saj
Gość
saj

Czyta się w różnych źródłach i różne opinie. Dla mnie citroen czy teraz ds to marka, która powinna kojarzyć się z komfortem, o którym konkurencja tylko marzyć może. Tradycja zobowiązuje przecież. W dobie gdzie auta prawie takie same różnic się belką w klasie premium nie jest wielkim osiągnięciem.
No to jak to kwestia nastawienia to niech nastawią jak trzeba a później zabierać się za modyfikacje grilla;)

saj
Gość
saj

… No ale ciekawe jaka sprzedaż by była gdyby takie hydro w ds5 bylo i dawało komfort porównywalny do choćby c5.
Żeby nie było wątpliwości jestem wielkim fanem cytryn i wyrażam tylko moje wątpliwości czy ostatnie ruchy w pozycjonowaniu marek są właściwe. Ja bym hydro cisnął wszędzie gdzie sie da i tym różnił się od konkurencji a nie brakiem dzielonej tylnej kanapy czy brakiem otwieranych tylnych okien…

Vifo
Gość
Vifo

Życzę marce DS jak najlepiej, choć podchodzę do dotychczas zaprezentowanych modeli z pewną dozą „nieśmiałości” wink
Ale czy nie powinno być jednak tak:
Aspirujemy do klasy premium – stosujemy najnowsze technologie i rozwiązania, nie gadżety i paciorki.
Czy wtedy jest szansa przyciągnąć do marki nowych klientów, przekonać wątpiących? Nie wiem. Ale nie daje się podstaw do narzekań i złośliwości.
A Megane RS, nie zalicza się do segmentu premium do którego aspiruje DS.

Marynarski
Gość
Marynarski

Trudno czytać ten marketingowy bełkot z Citroen Polska.

A co do marki DS to powiem tak:
Lexus zaczynał od 4,5 V8 w 5 metrowym samochodzie, a DS zaczyna od 4,5 metrowego samochodu zbudowanego na bazie kompaktowego minivana… Dalsze słowa są chyba zbędne…