PSA Finance México oraz Banco Santander México ogłosiły, że stworzą sojusz w celu finansowanie obsługi sprzedaży samochodów Peugeot w tym kraju.
Poprzez Super Auto Santander, niedawno uruchomiony przez bank kredyt samochodowy, zostanie finansowany zakup nowych aut marki Peugeot. W systemie finansowania uczestniczyć będzie sieć dealerów marki Peugeot, którzy są obecni na terenie całego kraju. Dzięki temu sojuszowi PSA Finance México zyskał silnego partnera w postaci Banco Santander México. W efekcie akcja kredytowa może być zakrojona na większą skalę.
Lorena Dávila, dyrektor generalna PSA Finance Mexico, skomentowała, że ta nowa relacja, to coś więcej niż finansowanie marki. To strategiczny sojusz, z którego skorzysta Peugeot i jego sieć dystrybutorów.
Ze swojej strony, Igor Dumas, PanAmerican CEO i CEO Peugeot Mexico powiedział: „Ten sojusz jest zgodny z celami rozwoju marki i wzmacnia nasz cel dostarczania klientowi szeregu kompletnych i wydajnych usług”.
„Niedawno wprowadziliśmy kredyty samochodowe o wysokich oczekiwaniach wzrostu, a ten strategiczny sojusz umocni nasz cel, jakim jest rozwój tego biznesu w Meksyku” – przedstawił swoje stanowisko prezes i dyrektor generalny Banco Santander w Meksyku, Hector Grisi Checa.
Przedstawiając program współpracy przed 35 dystrybutorami Peugeota w Meksyku, reprezentowanymi przez właścicieli i dyrektorów generalnych, podkreślono, że sojusz między PSA Finance México oraz Banco Santander México jest nowoczesną usługą dzięki bardziej elastycznej ofercie, a partnerzy mogą się skoncentrować obsłudze konsumenta, który charakteryzuje się coraz większą świadomością i ma coraz większe oczekiwania.
PSA Finance w Meksyku to finansowy dział marki Peugeot, z 14-letnim doświadczeniem w tym kraju. Bank był w stanie dostosować się i rozwijać w wysoce konkurencyjnym środowisku. Dziś wkracza we współpracę z Banco Santander nie tracąc własnej tożsamości.
W ujęciu globalnym PSA Finance to dziedzictwo, które powstało w 1919 roku, kiedy stworzono pierwsze fundusze sprzedaży ratalnej (Citroën), a także doświadczenia w 18 krajach na całym świecie. Znajdują one swoje odzwierciedlenie w Meksyku, na rynku o dużym potencjale, co przyczynia się do wzrostu wyników Grupy PSA zarówno lokalnie, jak i w ujęciu globalnym.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Grupa PSA
Najnowsze komentarze