Czas już najwyższy na jakiś przegląd prasy w tym tygodniu. Zaczniemy od tygodnika AUTO ŚWIAT, który na okładce pokazał nawet kawałek Renault Clio. Niemal pół strony zajmuje jednak przytłaczająca fotografia Audi A1. W ogóle aut niemieckich, szczególnie z koncernu VAG, jak zwykle na tytułowej stronie nie brakuje.

 

AUTO ŚWIAT nr 20 (1171) z 14.V.2018
Wydawca: Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Stron: 52 (z okładką)
Cena: 2,70 zł
Koszt 1 strony: niemal 5,2 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Renault
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C3, Clio, Laguna, Megane, Twingo

 

I właśnie to Clio jest pierwszym samochodem francuskim opisanym na łamach aktualnego wydania tygodnika AUTO ŚWIAT. Natraficie na ten artykulik na stronie 12. Chodzi o Clio V, którego premiera planowana jest na paryski salon. Odbędzie się jesienią i na pewno tam będziemy. Przypomniano dwie poprzednie wersje – Clio III i Clio IV, wspomniano o Megane i Twingo.

WALKA! Nowy Citroen C3 Aircross 2018 kontra Ford Fiesta Active

Króciutka notatka o tym, że na polski rynek trafił Citroën C3 Elle pojawiła się na stronie 13.

Maleńkie zdjęcie Renault Laguny pierwszej generacji można dostrzec na stronie 34.

Kompletnie zlano francuskie samochody w artykule z cyklu Top5 tym razem poświęconym autom segmentu B. To bardzo znamienne, bo przecież w segmencie samochodów miejskich Francuzi mają naprawdę wiele do powiedzenia. Zapraszamy do działu testy samochodów. Cóż – AUTO ŚWIAT po prostu… Może zamiast Top5 powinni użyć Bottom5…?

O czym jeszcze nie napisali? Długo by wymieniać, ale przede wszystkim nie napisali o wielu zlotach i spotkaniach francuskich marek. A u nas o tym przeczytacie smile

I choć może trudno w to uwierzyć – to znowu już wszystko, co o francuskich samochodach napisano w aktualnym numerze tygodnika AUTO ŚWIAT. Absolutnie szkoda kasy!

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafika: Auto Świat

Galeria

8
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
2 Wątki komentarzy
6 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
sfsffcindarsfdsfPiotr001Paweł Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Red
Gość
Red

Podobno Opel Insignia (grupa PSA) zwyciężył kurę grin to miły, francuski akcent…

i Nissana Leafa można podciągnąć pod Francję (Nissan-Renault) wink

sfdsf
Gość
sfdsf

Tyle, że ta Insignia ma niewiele wspólnego z PSA jeszcze, może kolejna generacja, ale jest niezła jak i inne Ople. PSA kupując Opla rozpocznie prawdziwą walkę z VAGiem. Opel to prosty i solidny samochód, bez polotu, ale prosty w naprawach i trwały.

cindar
Gość
cindar

Samochód bez polotu, prymitywny i awaryjny to wypisz wymaluj Skoda czy Volkswagen. Opel został kupiony przez PSA żeby skuteczniej zawalczyć o niemiecki rynek. Czy się uda?

sfsff
Gość
sfsff

Szczerze mówiąc to bzdury. Opel to wół roboczy, idiotoodporny w dodatku. Duuuużo lepszy niż jakikolwiek Renault.

Adam
Gość
Adam

A to hasło….clio z silnikiem Mercedesa….już widzę jak wszyscy będą mówili że Renault będzie montować silniki mercedesa. A ile w tym silniku samego mercedesa? Podobnie było z silnikiem1.6 Dci. Jakoś nie widziałem nagłówek…nowa CKlassa z silnikiem Reno…tak to już jest w tej psełdo polskiej prasie…

Paweł
Gość
Paweł

Tak naprawdę to ich wspólny projekt ale tego to już nie napisali…. I pierwszy raz to zadebiutował w renault

Piotr001
Gość
Piotr001

Niekoniecznie! Testerzy z youTuba nie kryli tego, że silnik w klasie X jest montowany w Renault Masterze 😉 A to już niezły pocisk!