Świetne wyniki osiągnęła marka Citroën w pierwszym kwartale bieżącego roku na rynku włoskim. Marka zanotowała wzrost sprzedaży w stosunku do pierwszego kwartału roku 2016 o aż 22%!
Citroën zanotował niemal dwukrotnie większy wzrost sprzedaży, niż cały włoski rynek w tym okresie. W ciągu trzech miesięcy sprzedano we Włoszech 22.676 Citroënów. W efekcie marka może się cieszyć z 3,9-procentowego udziału w tamtejszym rynku. Takie świetne wyniki, to przede wszystkim efekt znakomitego przyjęcia przez Włochów Nowego Citroëna C3.
Okazuje się, że Włochy są drugim – po Francji – największym rynkiem zbytu dla Nowego CitroënaC3. W pierwszym kwartale 2017 roku zarejestrowano w Italii około 9,5 tysiąca tych aut. To blisko 42% całej sprzedaży marki w tym kraju w tym okresie. Co więcej – świetne wyniki ilościowe, to nie wszystko. Bardzo ważny jest fakt, iż 70% sprzedaży stanowi najbogatsza odmiana Shine!
Citroën ma w tym sukcesie jeszcze jeden powód do zadowolenia. C3, jakże oryginalny designersko i nowatorski technologicznie, przyciąga klientów, którzy nigdy dotychczas nie mieli żadnego Citroëna!
Świetne wyniki we Włoszech notuje także rodzina Picasso – C4 Picasso i Grand C4 Picasso. Model pozostaje jednym z liderów swojego segmentu. Bardzo dobrze sprzedaje się też C4 Cactus wspierany nową kampanią reklamową.
Również w gamie lekkich aut użytkowych Citroën notuje świetne wyniki. W pierwszym kwartale bieżącego roku wzrost sprzedaży marki w tym segmencie osiągnął 20% w stosunku do pierwszych trzech miesięcy roku 2016. To głównie efekt znakomitej sprzedaży wprowadzonego na rynek w drugiej połowie ubiegłego roku Nowego Citroëna Jumpy.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze