Firma Peugeot spotkała się z bardzo przychylnym przyjęciem ze strony publiczności, która licznie przybyła, aby odkryć nowe Peugeot 508 SW, Peugeot e-Legend Concept i nowe silniki benzynowe plug-in hybrid na stoisku marki. Targi w Paryżu okazały się wielkim sukcesem marki Peugeot.
Przez cały czas trwania Paris Mondial de l’Automobile 2018, Peugeot zanotował blisko 500 zamówień i nawiązał ok. 8.000 kontaktów w związku z planem zakupu aut, co stanowi wzrost o około 10% w porównaniu do roku 2016, kiedy to odbyły się poprzednie targi w Paryżu. Dwie nagrody przyznano dwóm pojazdom marki: Nowy Peugeot 508 otrzymał nagrodę Connected Car of the Year od serwisu 01.net.COM/, zaś Peugeot e-Legend Concept, pojazd w 100% autonomiczny, w 100% elektryczny i w 100% podłączony, otrzymał nagrodę główną od czytelników, internautów i widzów RTL / Autoplus / Turbo.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze