Thierry Henry wraca do marki Renault jako jej ambasador. Legendarny francuski napastnik wystąpi w nowej serii spotów telewizyjnych, w ramach sponsorowania przez Renault meczów piłki nożnej Premier League w Sky Sports, które to spoty będą transmitowane podczas 96 meczów na żywo w sezonie 2018/2019.
Renault i Thierry Henry dzielą się historią sięgającą roku 2002, kiedy to ówczesny gracz Arsenalu podpisał kontrakt z Renault, by stworzyć ulubioną przez fanów, jak się okazało, serię reklam „Va Va Voom”. Reklamy z pewnością wywarły trwały wpływ na brytyjską opinię publiczną. W 2004 r. zwrot „Va Va Voom” został dodany do zwięzłego słownika Oxford English Dictionary, a po ich pierwotnej emisji reklamy regularnie pojawiały się na listach klasycznych reklam samochodowych.
Spoty, które będą zawierać nowy hashtag #withyoualltheway, będą kręcone z udziałem prawdziwych kibiców Premier League. Będą oni mieli okazję spotkać się z Henrym podczas emocjonującej podróży przez wzloty i upadki sezonu – podczas pokazu kilku samochodów Renault, w tym Clio, Captur i Nowego Mégane R.S.
„Wspaniale jest ponownie ogłosić moją długą współpracę z Renault. Grając na stadionach na całym świecie wiem z pierwszej ręki, że fani mają zarówno zwykłe życie, jak i ulubiony sport. Nie mogę się doczekać, aby pomóc Renault publicznie świętować tę pasję w trakcie sezonu Premier League, a także wstrzyknąć trochę „Va Va Voom” w brytyjską piłkę nożną” – powiedział Thierry Henry, ponownie w roli ambasadora marki Renault.
„Cieszymy się, że możemy przywitać Thierry’ego z powrotem w Renault, aby poprowadzić wspólnie naszą nową kampanię telewizyjną w Sky Sports. Właśnie pasjonowaliśmy się wspaniałymi Mistrzostwami Świata, które przypomniały nam o sile futbolu. Nie możemy się doczekać, aby rozpocząć nowy sezon Premier League z Thierrym na czele, gdy będziemy sponsorować sport, który bardzo mocno łączy się z etosem Renault wyrażonym w haśle „Passion for Life”” – dodał Vincent Tourette, dyrektor zarządzający w Renault UK.
Thierry Henry przez dwie dekady rozwijał swoją karierę piłkarską. Rozegrał blisko osiemset meczów. Grał w klubach na całym świecie, w tym w Monaco, Juventusie, Arsenalu, FC Barcelona i New York Red Bulls. Angielscy fani najlepiej będą go pamiętali za osiem lat spędzonych w Arsenalu, gdy zdobył 228 goli w 376 meczach i zdobył dwa tytuły w Premier League, trzy Puchary FA, cztery Złote Buty i dwie nagrody dla najlepszego piłkarza roku. Był najlepszym strzelcem w historii klubu i był nieodłączną częścią kultowego klubu „Invincibles” w sezonie 2003/04. Pozostaje najlepszym strzelcem wszechczasów we Francji, strzelił 51 goli dla swojego kraju w ramach zespołów, które sięgnęły po Mistrzostwo Świata w 1998 roku i UEFA Euro 2000.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze