Niemcy, to mają dobrze… Ale tak poważnie – nie twierdzę, że mają dobrze, ale pod tym względem, to możemy im pozazdrościć. Grupa PSA wdraża na niemieckim rynku inicjatywę środowiskową. Jej efektem, czyli tym, co najbardziej interesuje przeciętnego zjadacza parówek w zalewie, będą wysokie rabaty na zakup Citroënów, Peugeotów i DS.

Marki Peugeot, Citroën i DS przedstawiły w Niemczech program nazwany inicjatywą środowiskową. Marki oferujące najbardziej zaawansowane i niezawodne technologie motoryzacyjne w zakresie ochrony środowiska oferują wysokie rabaty przy zakupie samochodów. Jak wysokie? Zależnie od modelu sięgają one aż 7.000 euro! A wszystko to także w świetle publikowania rzeczywistych danych dotyczących spalania, co dzieje się już od roku.

Kto może się starać o rabat w ramach inicjatywy środowiskowej? Każdy, kto zdecyduje się zezłomować posiadany dotychczas samochód napędzany silnikiem diesla spełniający normę czystości spalin Euro 4 lub niższą. Co ciekawe nie musi to być auto koncernu PSA – inicjatywa obejmuje samochody wszystkich marek! Wprawdzie sporo takich aut trafiło już jakiś czas temu do Polski, ale może teraz Niemcy zaczną je odkupować? ;-)

Kupując nowy samochód marek Grupy PSA (Citroën, DS, Peugeot) klienci złomujący auto ze starymi dieslami mogą liczyć na wysokie rabaty – nawet do 7.000 euro zależnie od modelu. Ważne, by taki samochód spełniał normę Euro 6, ale z tym, to PSA akurat nie ma problemu. Co więcej – wysokie rabaty obowiązują zarówno przy zakupie nowych samochodów PSA napędzanych benzyniakami, jak i jednostkami wysokoprężnymi.

Ponadto klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych form finansowania – nie trzeba wykładać całej gotówki od razu! Zależnie od modelu oprocentowanie kredytu może wynosić tylko 1,99% i jest to roczna rzeczywista stopa oprocentowania (RRSO). Tyle, że trzeba dość szybko podjąć decyzję – inicjatywa na razie ma ramy czasowe i trwać będzie do końca września. Ale kto wie – może zostanie przedłużona?

Bez względu na to, który model Peugeota, Citroëna czy DS klient wybiera, będzie to auto wyposażone w najnowsze technologie ochrony środowiska. Tak więc, wszystkie silniki BlueHDi są standardowo wyposażone w wydajny układ SCR (system selektywnej redukcji katalitycznej opierający się o dotryskiwanie dodatku AdBlue). Z kolei na przykład benzynowy 1.2-litrowy trzycylindrowy silnik PureTech już trzeci raz z rzędu zdobył prestiżową nagrodę International Engine of the Year. W swojej klasie pojemności, rzecz jasna.

Informowaliśmy Was kilkakrotnie i dokładnie o tym, że Grupa PSA podaje dane dotyczące spalania paliwa w warunkach rzeczywistych. Metodologię opracowały niezależne organizacje i z moich doświadczeń wynika, że wyniki są rzeczywiście realne. Parę razy porównałem uzyskiwane w redakcyjnych testach wyniki z danymi publikowanymi przez PSA. Różnice, jeśli były, wynosiły około 0,1-0,2 l/100 km. A nie lubię i nie jeżdżę oszczędnie.

Wdrażając inicjatywę środowiskową i oferując tak wysokie rabaty chcemy udowodnić naszym potencjalnym klientom, że nasze samochody naprawdę palą tyle, ile podajemy w materiałach. Chcemy zachęcić klientów do sprawdzenia naszych technologii. Jednocześnie zależy nam na środowisku naturalnym. Wszak wszyscy oddychamy tym samym powietrzem i jego jakość jest dla nas istotna. Wysokie rabaty mają zachęcić klientów do zapoznania się z naszymi technologiami, których wysokiej jakości jesteśmy tak bardzo pewni” – powiedział Albéric Chopelin, dyrektor marek Citroën, Peugeot i DS w Niemczech.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafika: PSA

Galeria

Dodaj komentarz

8 komentarzy do "Wysokie rabaty przy zakupie Citroënów, Peugeotów i DS"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Adam
Gość

A to nie działa jakoś tak, że rząd Niemiec dopłaca jeśli decydujemy sie zezłomować stary samochód? W sensie, w tym przypadku może importer dostał jakąś specjalną dotację od rządu?
Kredyty samochodowe na zachodzie, to w porównaniu do Polski inny świat. Samochód w granicach 80/90 tys zł to około 250/300 € miesięcznie, a po 4 latach wymiana na nowe.

Michał
Gość

to nie kredyt tylko program wynajmu długoterminowego. Schody zaczynają się w chwili uszkodzenia auta np w wyniku wypadku.

Addi
Gość

Tak tak, a świstak siedzi i zawija. U sąsiada trawa jest zawsze bardziej zielona. 250/300Eur to płacisz miesięcznie za wynajem długoterminowy przy wkładzie własnym sięgającym 30% wartości samomochodu. Poza tym w przeliczeniu to jest 1050 – 1300 pln, zatem podobną ofertę znajdzie w Polsce (oczywiście też z wkładem własnym). I jak już napisał przedmówca, módl się, żeby wszystko było ok (zero stłuczek, kradzieży, większych napraw nie objętych gwarancją … itp.)

Adam
Gość
Wynajem, leasing konsumencki, kredyt z ratą balonowa itp. Chodzi o to samo. Nie, mówię o kredycie bez wkładu własnego, nawet w Polsce jest to 1% wartości samochodu (bez VAT) w Peugeot Perfect Drive, choć to już mowa o leasingu. Peugeot 2008 w wersji Allure 130KM to okolo 1175 zł (rata, nie leasing) bez dodatków, w katalogu chyba 80100zł. Oprocentowanie na zachodzie jest niższe. Płaca minimalna w Niemczech to 1500 €, w Polsce 450 €. Mam znajomych nawet w Polsce którzy korzystają z takiego rozwiązania, nigdy nie było problemów jak auto było po obcierce, czy stluczce, choć sam wziąłem kredyt bo… Czytaj więcej »
Tommm
Gość

Zamiast ładować miliony w nierealne plany uruchomienia produkcji aut elektrycznych, rząd mógłby dopłacać do takiej wymiany starych aut. Wyszłoby to wszystkim na zdrowie. Kręcę się rowerem po różnych małych miejscowościach i wioskach i widzę, że średnia wieku aut powyżej 10 lat jak nic. Zresztą w duzych miastach nie jest lepiej…

pawelhks
Gość

z danych opublikowanych
http://francuskie.pl/rekordowa-rentownosc-wzrost-w-pierwszym-polroczu-2017-sukces-planu-strategicznego-push-pass/
wynika, ze PSA miala spory zapas aut na koniec czerwca, wiec ustawiajac promocje pewnie licza na spore odchudzenie magazynu. Ciekawe jak to sie przelozy na wyniki sprzedazy w DE

wpDiscuz