Z myślą o skutecznej realizacji planu strategicznego Push to Pass, z dniem 1. września 2016 r. wprowadzone zostaną zmiany w składzie Komitetu Wykonawczego i Zarządu Grupy PSA.
Nowa struktura – utrzymująca obecną organizację marek, regionów i profili zawodowych – ma na celu przede wszystkim zagwarantowanie sprawnego wdrożenia programu usług mobilnych Grupy PSA, wsparcie działalności na rynku chińskim i zapewnienie efektywnego wprowadzenia 121 nowych produktów na rynek globalny poprzez idealną koordynację w każdym regionie.
W związku z tym Grégoire Olivier został powołany na stanowisko szefa nowego działu Usług Mobilnych (Mobility Services) ze względu na swoje umiejętności i doświadczenie w zakresie rozwoju rynków. Zajmowane przez niego poprzednio stanowisko dyrektora na region Chin i Azji Południowo-Wschodniej obejmie Denis Martin, któremu Grupa zawdzięcza doskonałe wyniki na rynkach europejskich. Maxime Picat, dotychczasowy Prezes marki Peugeot, przejmie stery regionu europejskiego jako lider ofensywy produktowo-technologicznej wpisanej w plan Push to Pass. Jean-Philippe Imparato, który odniósł nadzwyczajny sukces jeśli chodzi o rozwój działu Sprzedaży Detalicznej (Retail) Grupy PSA, otrzymał nominację na stanowisko Prezesa marki Peugeot, aby kontynuować pełen sukcesów rozdział w historii marki.
Pozostali członkowie Komitetu Wykonawczego będą pełnili swoje dotychczasowe funkcje, dzieląc się jednocześnie odpowiedzialnością za przekrojowe, wspólne aspekty realizacji planu strategicznego Push to Pass.
Na wniosek Prezesa Zarządu Rada Nadzorcza zatwierdziła włączenie Maxime’a Picat w skład Zarządu Grupy PSA – zastąpi on Grégoire’a Olivier. Jean-Baptiste de Chatillon i Jean-Christophe Quémard pozostają członkami Zarządu.
Carlos Tavares stwierdził w swoim komentarzu: „Zmiany umożliwiają nam stworzenie jak najlepszych warunków realizacji planu Push to Pass na rzecz rentownego wzrostu przy jednoczesnym zwiększaniu sprawności operacyjnej w codziennej pracy Grupy. Obecnie – w stopniu większym niż kiedykolwiek – Komitet Wykonawczy Grupy PSA łączy siły w pracy, której podstawowym celem jest zadowolenie naszych klientów„.
Jean-Philippe Imparato
Prezes, marka Peugeot
Członek Komitetu Wykonawczego
Urodzony w 1966 r.
WYKSZTAŁCENIE
Grenoble Ecole de Management (Wyższa Szkoła Zarządzania)
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
1989-1990 Przedstawiciel Misji na rzecz Ekspansji Gospodarczej w Rabacie (Maroko) pod egidą Ambasady Francji
PEUGEOT
1991-1993 Szef regionu Dijon, Francja
CITROËN
1993-1995 Szef regionu Lyon, Francja
1995-1997 Wicedyrektor ds. Operacyjnych regionu Tuluza, Francja
1997-2000 Dyrektor ds. Operacyjnych, Brazylia, Argentyna, Urugwaj i Paragwaj
Grupa PSA
2000-2003 Szef ds. Badań Operacyjnych na Międzynarodowych Rynkach
2003-2006 Dyrektor ds. Jakości, członek Komitetu Wykonawczego DongFeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA), Chiny
2007-2008 Dyrektor ds. Jakości Dostaw, Dział Zakupów
2008-2010 Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Citroën Italia
2010-2011 Dyrektor ds. Międzynarodowych Rynków, Peugeot
2012-2013 Dyrektor ds. Sprzedaży, Europa
2013 Dyrektor Działu Wspólnej Działalności Detalicznej
2013-2016 Dyrektor ds. Działalności Detalicznej, Grupa PSA
2016 Członek Komitetu Wykonawczego
Prezes, marka Peugeot
Grupa PSA
Grupa, posiadająca trzy marki o światowej renomie – Peugeot, Citroën i DS, sprzedała w 2015 roku na świecie 3 miliony samochodów. Jest drugim co do wielkości europejskim producentem samochodów, a jej obroty w 2015 roku wyniosły 54 miliardy euro. Jest również europejskim liderem pod względem niskiej emisji CO2 wynoszącej, w 2015 roku, średnio 104,4 g/km, a także liderem jeśli chodzi o samochody zapewniające dostęp do Internetu i usług online – obecnie na całym świecie jeździ 1,8 mln takich samochodów Grupy. Jej działalność obejmuje również finansowanie (Banque PSA Finance) oraz produkcję wyposażenia samochodowego (Faurecia). Więcej informacji znajduje się na: www.groupe-psa.com/fr
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze