Europejska kampania marketingowa Citroëna C3 Aircross ruszyła dopiero z początkiem października, a już marka zebrała 9.000 zamówień, z czego dwie trzecie przypada na Francję. Dodajmy, że jeszcze nie wszędzie auto jest oferowane.

Miejskie SUV-y i crossovery, to dynamicznie rozwijający się rynek. Mamy tu przedstawicieli trzech wiodących marek francuskich, bo od niedawna może zamawiać rynkową nowość – Citroëna C3 Aircross. Samochód zadebiutował w produkcyjnej wersji w ubiegłym miesiącu podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Najwyraźniej trafił w gusta, bo liczba zamówień lawinowo rośnie.

Okazuje się że nowość Citroëna sprzedaje się teraz niemal tak dobrze, jak przebój marki, Citroën C3. Widać wyraźnie, że odświeżenie gamy modelowej było francuskiej marce potrzebne, jak nam tlen do życia! Klienci ruszyli do salonów tłumnie i zamawiają nie tylko Citroëna C3 Aircross, ale chcą wersji bogatych. Co ciekawe na personalizację zewnętrzną decyduje się stosunkowo niewielu klientów.

Ponad połowa dotychczasowych zamówień na Citroëna C3 Aircross została złożona na topową odmianę Shine. W 55% przypadków klienci wybierają opcjonalne tonacje wnętrza. 20% złożonych zamówień dotyczy aut z dwukolorowym nadwoziem i to jest dla mnie zaskakująco niewiele. 15% zamówień związanych jest z „Pakietem Kolorystycznym” obejmującym m.in. naklejki w okolicach słupków C, czy personalizowane obudowy reflektorów.

W najbliższy weekend we Francji zaplanowane są Dni Otwarte w salonach Citroëna. To zapewne sprawi, że liczba zamówień jeszcze zdecydowanie wzrośnie.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën

Galeria

Dodaj komentarz

6 komentarzy do "Znakomity start handlowy Citroëna C3 Aircross"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Jacek
Gość
Klasyczna limuzyna, rozstaw osi 275, bardzo krotki zwis z przodu, 220 KM, 400 Nm, powdwojne wahacze z przodu, wielowahacz z tylu z kontrola wzdlozna, elektrohydrauliczny uklad kierowniczy, zwiekszona sztywnosc nadwozia na skrety boczne o 100% (w porownaniu z EMP2), sportowe amortyzatory, torsen z przodu, porzadny mechaniczny dyferencjal z tylu; opcjonalny mechaniczny uklad 4×4 do wersji 350KM/550Nm (silnik biturbo V6) z centralnym mechanicznym dyferencjalem z „torque vectoring”, dwusprzeglowa skrzynia biegow EAT-DKG- 8, Michelin Pilot Sport P4, 19″ felgi Peugeot Sport, zwiekszona sztywnosc nadwozia na skrety boczne o 100% (w porownaniu z EMP2). Pelne wygluszenie: pokrywa silnika (maska), przegroda silnik/kabina, podloga, uszczelki,… Czytaj więcej »
Piotr001
Gość

Fajnie, ale mimo wszystko oszczędne marzenia. Bo myśle, że wiesz ile można wycisnąć z V6 biturbo Peugeota… Przy 350 KM to on się rozgrzewa.

Jacek
Gość
Jak mowil Nigel Farage do von Rompoy’a:”obiecano nam wielkiego meza stanu, prezydenta dla 500 mln ludzi…. but I’m affraid what we’ve got is… YOU!”. No wlasnie i gdyby przelozyc to na dzisiejsza motoryzacje to otrzymujemy tableciki, czujniczki, silniczki elektryczne na kolumnie kierownicy, kamerki, czujniczki, belki skretne, McPherskonki. Tylko co nam po tym? Przeciez samochod ma jezdzic i trzymac sie drogi- ma sie prowadzic. Po co mi tablecik i czujniczek jak tylko max 1/4 opony przylega do asfaltu. Po co mi czujniczek, skoro samochod wylatuje na zakrecie, a ja nie wiem co dzieje sie z przednimi kolami, po co mi przycisk… Czytaj więcej »
Piotr001
Gość
Po pierwszym komentarzu myślałem, że mam do czynienia z gościem z otwartym umysłem na nowości, ale któremu brakuje- jak z resztą wielu, sprawdzonych, większych silników, ale dostosowanych do dzisiejszych warunków. Czyli? Czyli zamiast np. „wolnego” 2.0, 2.0 turbo, zamiast skrzyni automatycznej 6 biegowej, automat 8, mówiąc krótko, jest szybko, ale nie zrujnuje cię tankowanie. Ale się chyba, jednak myliłem! Cała dostępna elektronika odpowiadająca za bezpieczeństwo w najnowszych modelach jest genialna. Hamowałeś na śliskiej drodze od 100 do 0? Ja tak! Gacie miałem pełne, ale auto nie zawiodło! Nie mam pojęcia o jakich 25% opowiadasz. Hydro? Wszystko super, ale każdy kto… Czytaj więcej »
Jacek
Gość

zapomnialem dodac: wygluszenie nadkoli ;)

wpDiscuz