Świetna wiadomość dla miłośników szybkich francuskich samochodów. Nowy Peugeot 508 SE o mocy 400 KM trafia do produkcji. Samochód łączy wydajność trzech silników, jednego spalinowego oraz dwóch elektrycznych. Z przodu znajduje się 200-konna nowoczesna i wydajna jednostka PureTech, której towarzyszy 110-konny silnik elektryczny. Z tyłu znalazło się miejsce na 200-konny silnik elektryczny. To sportowe monstrum rozpędza się w 4 sekundy do setki.

Teraz okazuje się, że koncern podjął decyzję o uruchomieniu produkcji. Potwierdził to prezes Peugeot, Jean-Philippe Imparato. Nowy Peugeot 508 SE pojawi się w salonach prawdopodobnie jeszcze w tym roku.

Zawieszenie nowego Peugeot zostało przekonstruowane. Samochód jest jeszcze niższy niż klasyczna wersja 508. Będzie też nieco inny układ kierowniczy, by zaoferować jeszcze większą precyzję i więcej przyjemności ze sportowego prowadzenia samochodu. Na kołach znajdą się opony Michelin 245/35 R20 Pilot Sport 4S, które znane są ze swojej znakomitej przyczepności.

Cena samochodu powinna wynieść około 250-270 tysięcy złotych. Więcej informacji o tym niezwykłym samochodzie znajdziecie tutaj.

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

10
Dodaj komentarz

avatar
 
4 Wątki komentarzy
6 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
10 Autorzy komentarzy
PiotrMarcinwekMarcinwekTaki tamBee! Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
king kong
Gość
king kong

Dwulitrowy diesel kosztuje 220, a ten ma kosztować 250? Ze sportowym zawieszeniem i precyzyjnym układem kierowniczym? Jakoś mi się to nie zgrywa.

Filip
Gość
Filip

Diesel w najwyzszej wersji tyle kosztuje, moze sportowa wersja bedzie startowac od tej ceny a koncowa moze byc wyzsza. Pozatym diesle same z siebie są drozszymi silnikami

LuzneRozwazania
Gość
LuzneRozwazania

Ale tu są 3 silniki z czego benzynowy jest z wyższej półki (chyba nie jest wiele tańszy od diesla), więc faktycznie chyba 250-270 to wersja „bazowa”. Tak czy inaczej jest to wejście do ligi „naj”. Odważny krok, odważny produkt.

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Peugeot 400 koni napęd 4×4 do 190km/h
w końcu Francuzi zrobią porządne sportowe auto. Tylko mnie zastanawia czy peugeot pójdzie w ślad za innymi koncernami i doda wersję SW(kombi)

Marcinwek
Gość
Marcinwek

200km + 110km+ 200km = 510km ….czy czegoś nie rozumiem

Bee!
Gość
Bee!

Silniki spalinowe i elektryczne nie sumują tak mocy.

Marcinwek
Gość
Marcinwek

Ok,dzięki ..doczytałem że gdy w samochodach elektrycznych za napęd odpowiadają dwa silniki lub więcej, np. po jednym na oś lub po jednym na koło. Jeżeli każdy z nich ma identyczne parametry, wówczas moc sumaryczna tych silników to jednocześnie moc systemowa, czyli moc maksymalna. Auto napędzane dwoma identycznymi silnikami o mocy po 50 kW osiąga maksymalnie moc 100 kW. Jeżeli silniki się różnią, tu również trzeba już mówić o mocy systemowej, a nie sumarycznej, chyba że mają zbliżoną charakterystykę.

Marcinwek
Gość
Marcinwek

btw ,zamawiam w ciemno jak tylko będzie taka możliwość!!! :)

Taki tam
Gość
Taki tam

To ile tych koni ma mieć w końcu 400 czy 510?? Autor tekstu szybciej pisze niż mysli

Piotr
Gość
Piotr

Widzę, że tutaj sami eksperci od hybryd. W przypadku układu hybrydowego moc silnika spalinowego i elektrycznego nie podlega prostemu sumowaniu.