Citroën C4 Cactus małym SUV-em? SUV-em w ogóle? Cóż – u nas może to budzić zdziwienie, ale w Brazylii ten model Citroëna jest zaliczany właśnie do tej kategorii, i właśnie zdobył Najlepszego Małego SUV-a w konkursie Prêmio Carsughi L’Auto Preferita.
Innowacje, technologie i komfort C4 Cactusa urzekły 21 jurorów. Jury tworzą najbardziej znani motoryzacyjni żurnaliści w Brazylii. To już czwarta nagroda, jaką zdobył nowy Citroën C4 Cactus od czasu premiery w Ameryce Łacińskiej pod koniec sierpnia tego roku. Warto tu wspomnieć o tytule za najlepszy design, a także nagrodzie dla Najlepszego krajowego SUV-a 2018 przyznanej przez Car Magazine Brazil. Jak więc widać na kontynencie południowoamerykańskim C4 Cactusa regularnie nazywają SUV-em.
Obecny na rozdaniu nagród dyrektor komunikacji marek Peugeot, Citroën i DS w Brazylii, Marcus Brier, nie krył satysfakcji z wygranej. Potwierdził też zaangażowanie Citroëna w sprawy klienta. „Wiemy, jak ważne są wszystkie te nagrody, które otrzymujemy, ale to dla nas tylko dodatkowa inspiracja do oferowania produktów i usług, które spełniają różne potrzeby konsumentów„.
Citroën C4 Cactus oferowany w Ameryce Łacińskiej jest produkowany na kontynencie południowoamerykańskim. Jest tam dostępny ze 173-konnym silnikiem THP 16v Flex współpracującym z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce, koła, opony i wiele innych podzespołów opracowano specjalnie z myślą o tamtejszych rynkach. W efekcie Citroën C4 Cactus oferuje odpowiedzi na potrzeby szerokiej gamy nowych konsumentów, którzy cenią sobie estetykę, nowoczesność i dobre samopoczucie w codziennym życiu, w połączeniu z szerokimi możliwościami oferowanymi przez segment SUV-ów.
Auto jest dostępne w trzech wersjach wyposażeniowych – Live, Feel oraz Shine. Samochód jest wyposażony w najnowsze systemy bezpieczeństwa i pakiet assistance. W wyposażeniu znajdują się m.in. Active Safety Brake, alarm niezamierzonego opuszczenia pasa ruchu, Coffee Break Alert, system śledzenia zmęczenia kierowcy, a także układ Grip Control.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze