Citroën przekroczył właśnie 100.000 rejestracji pojazdów w Hiszpanii w 2018 roku. Takiego wyniku marka nie notowała od 2010 roku. Stutysięcznym sprzedanym autem okazał się Citroen C4 Cactus, którego nabył dyrektor działu zakupów i logistyki firmy Securitas Hiszpania.
https://www.youtube.com/watch?v=bX5DcHS0pz0
Fantastyczne wyniki sprzedaży w Hiszpanii to powód do zadowolenia dla szefostwa firmy. Do sukcesu przyczyniły się przede wszystkim nowe modele, takie jak Citroen C3, Citroen C3 Aircross (11.500 sprzedanych aut) oraz Citroen C4 Cactus (10.000 sztuk). Ogromną popularnością cieszy się też Nowe Berlingo, które znalazło aż 25 tysięcy nabywców. Warto podkreślić, że ponad 60% Citroenów zarejestrowanych w Hiszpanii to modele wyprodukowane właśnie w tym kraju.
Citroën C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer są ulubionymi samochodami rodzin i wzmocniły swoją pozycję wśród kompaktowych minivanów, podobnie jak Citroën C-Elysée w swoim segmencie. Citroën ma 16% udziału w rynku a wzrost sprzedaży o 14% jest dwukrotnie większa niż rynkowa średnia. Citroën zawdzięcza swój sukces także szerokiej gamie pojazdów użytkowych, które są określane jako solidne, niezawodne i wszechstronne. Z kolei w Madrycie jeździ 600 elektrycznych Citroenów C-Zero w usłudze car sharingu.
Firma spodziewa się w przyszłym roku dalszych wzrostów. Bardzo liczy na nowego SUVa w gamie. Citroen C5 Aircross cieszy się już dzisiaj bardzo dużym zainteresowaniem klientów, można go zamawiać także w Polsce.
Najnowsze komentarze