Nowy Citroen C3 Aircross okazuje się być strzałem w dziesiątkę. Podczas gdy rynek samochodowy pozostał prawie niezmieniony w 2018 roku, sprzedaż Citroena wzrosła o 5%, do 600.000 sprzedanych egzemplarzy. To bardzo dobre wiadomości dla marki, która do niedawna borykała się z dużymi spadkami. Okazuje się, że przyjęta strategia odświeżenia modeli i postawienia na komfort, czyli powrotu do korzeni, sprawdza się – wynika z raportu Jato Dynamic.
Co ciekawsze, sprzedaż C3 wzrosła o 1% do 210.082 sztuk w najbardziej konkurencyjnym sektorze segmentu B. Ale największym wygranym jest nowy Citroen C3 Aircross. Odnotował bardzo duży wzrost sprzedaży.
Dzięki wzrost Citroena i Peugeota, grupa PSA również odnotowała liczne wzrosty a świetnie przyjęty SUV Peugeot 3008 znalazł się na 14 miejscu najchętniej kupowanych aut w Europie, odnosząc bardzo duże sukcesy we Francji i w krajach ościennych.
źródło: Jato Dynamic
Najnowsze komentarze