Citroen C3 jest najlepiej sprzedającym się modelem marki. Od momentu wprowadzenia na rynek sprzedano już 400 tys. egzemplarzy pojazdu. Jakie wersje cieszą się największą popularnością?
Trzecia generacja Citroena C3 została zaprezentowana w 2016 roku i wygląda na to, że samochód bardzo dobrze trafił w upodobania klientów. Oryginalny styl i duże możliwości personalizacji sprawiły, że francuski producent nie musiał narzekać na brak zamówień. Sprzedano już 400 tys. egzemplarzy modelu. Citroen C3 jest najlepiej sprzedającym się pojazdem w ofercie marki. Od początku roku 2018 nowych nabywców znalazło 160 tys. sztuk a C3 trafił do pierwszej piątki najlepiej sprzedających się modeli w swoim segmencie.
Popularność Citroena C3 przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży firmy o 9 proc. w pierwszej połowie roku 2018 natomiast liczba zamówień na pojazd w Europie wzrosła w tym okresie o 12 proc. Dzięki C3 sprzedaż marki w Europie była najwyższa od 7 lat.
Jakie wersje C3 zamawiają klienci?
Klienci, którzy decydują się na model C3 w większości cenią bogate wyposażenie oraz lubią się wyróżniać. 65% zamawiających wybiera samochody o dwutonowym zabarwieniu nadwozia, natomiast 55% dodaje do listy opcji zderzaki AirBump. Citroen sprzedaje prawie 40% C3-jek w najwyższej wersji wyposażeniowej Shine, natomiast 25% klientów wybiera opcjonalną barwę wnętrza.
Najnowsze komentarze