•   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Citroen Advisor to sposób na poznanie opinii właścicieli o modelu samochodu francuskiej marki. Platforma uzyskała już 250.000 wpisów na całym świecie. Jak oceniany jest Citroen C3? Oto wady i zalety tego modelu.

Najcenniejszą opinię o samochodzie zawsze otrzymamy od samego właściciela. Citroen na swojej stronie internetowej posiada platformę, na której każdy, kto znalazł się w posiadaniu nowego modelu marki spod znaku szewronów, może podzielić się recenzją zarówno o pojeździe, salonie dealerskim, jak i obsłudze. Citroen Advisor posiada na całym świecie już ponad 250.000 wpisów. Byliśmy ciekawi, jak oceniany jest najnowszy model C3.

Citroen C3 na polskiej stronie marki uzyskał średnią opinię 4,9 na 5 gwiazdek, z kolei we Francji i Wielkiej Brytanii uzyskał ocenę odpowiednio 4,6 oraz 4,7. Wybraliśmy najciekawsze recenzje:

  • Autko użytkuje od dwóch miesięcy, jazda głównie po mieście-spalanie 5,9 l na autostradzie też daje rade pomimo że ma tylko 82 KM. Samochód zwraca na siebie uwagę, jest piękne, godne polecenia.
  • Samochód bardzo sympatyczny z zewnątrz, jak i wewnątrz. Przyjemnie się prowadzi, chociaż jest podatny na myszkowanie na zakrętach przy dużych prędkościach, ale jest to efekt wysokości pojazdu. Silnik o mocy 82 KM ogólnie daje radę zarówno w mieście jak i na trasie. Nie jest demonem przyspieszenia, ale też nie jest zawalidrogą. Po dwóch miesiącach użytkowania jestem z niego bardzo zadowolony. Obecnie średnie spalanie na poziomie 5.7 l/100 km.
  • Auto spisuje się wspaniale przez ostatnie dwa miesiące pokonał już dosyć sporo kilometrów. Na autostradzie choć silnik ma 82 KM spokojnie osiąga 150 km/h. Bardzo też pomaga asystent jazdy. Fotele są bardzo wygodne. Przy dłuższej jeździe nie czuć zmęczenia. Bardzo też podoba się osobom postronnym. Polecam. A i cena w porównaniu do aut podobnej wielkości zachęcająca.
  • Idealny dla mnie… z charakterem, wyrazisty i coś bardziej pożytecznego to kompaktowość, a i depnąć się da.
  • Piękny, wygodny, praktyczny, nowoczesny, modny, zachwycający – o tym samochodzie nie można powiedzieć złego słowa. To już mój kolejny Citroen C3 i uważam, że z każdą generacją są one coraz lepsze. Obecny egzemplarz użytkuję od około miesiąca i cały czas bardzo miło mnie zaskakuje. Samochód zdecydowanie przyciąga wzrok przechodniów i innych uczestników ruchu drogowego. Obok nowego C3 nie da się przejść obojętnie. Moim zdaniem idealnie nadaje się zarówno do miasta, jak i na długie trasy.
  • Ciekawy design. Nieźle rozwiązany napęd. Bardzo żwawe auto (1.2 110 KM). Wygodne. Są też wady. Na naszych pięknych pofalowanych drogach auto nerwowo myszkuje na boki przy prędkościach powyżej 90 km/h. Nie lubi dziur poza miastem. Czasem dobija na dziurach. Zbyt często wkraczający system start/stop. Słaba widoczność na boki przy manewrowaniu (szerokie słupki B).
  • Sam samochód reprezentuje się bardzo ładnie. Przyjemna jazda powoduje chęć wypraw, wycieczek. Jedyny minus to to, że producent pożałował i nie wyposażył auta w osłonę silnika od spodu. Jadąc przez kałuże, wnętrze komory silnika jest ubłocone – jako „staremu” kierowcy nie podoba mi się. Dbam o auto i wiem, że jak to robię, to mnie nie zawiedzie – tymczasem producent zawiódł z oszczędnościami.
  • Samochód nam się ogromnie podoba. Nie mamy do niego żadnych zastrzeżeń. Odznacza się komfortowym zawieszeniem i świetną klimatyzacją. Silnik i układ kierowniczy działają bez zarzutu. Przyspieszenie jest bardzo dobre. Piękna jest stylistyka bryły i wnętrza, czyli uroda szczegółu. Nie mieliśmy jeszcze tak estetycznego auta w tej klasie. Ponadto robi wrażenie solidnego.
  • Bardzo dobry samochód na co dzień i na krótkie wycieczki. Silnik 3 cylindrowy, ale mocy w nim wystarczająco dużo wraz z super dźwiękiem tego silniczka. Wnętrze jest przyjemne w dotyku i dla oka. Kolor karoserii pozwala wyróżnić się na tle szarej masy pozostałych marek samochodów. Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu.
  • Nowy C3 to pojazd pod każdym względem wyjątkowy. Piękny kokpit, bogato i ciekawie rozwiązane elementy wyposażenia, funkcjonalne i obszerne wnętrze, komfort jazdy, zaskakująca lekkość prowadzenia, a przede wszystkim urok wynikający z połączenia białej karoserii z czarnymi elementami nadwozia, no i ta czerwona czapeczka. Połączenie kobiecego wdzięku i zgrabności.
  • Maluch z charrrrakterrrrrem smile fajny, dynamiczny silniczek, a design autka niepowtarzalny i bardzo charakterystyczny, wyróżnia się niewątpliwie na tle innych kompaktów i zwraca na siebie uwagę. A jazda to czysta przyjemność! smile
  • Autko nie jest złe, silnik 82 KM troszkę za mały, natomiast wyposażenie Feel wystarcza. Niestety silnik 3 cylindrowy jest odczuwalny zarówno na postoju, gdy auto lekko wpada w wibracje, jak i w jeździe, gdzie słychać, jak silnik pracuje. Jednak w tym segmencie przy prędkościach do 120 km/h jeździ się na prawdę dobrze. No i design jest niesamowity.
  • Witam. Zakupiłem auto 31.stycznia 2017 roku, 1,2 PurTech 110, wersja Shine – super ekonomiczny samochód, przy autostradowym tempie pali 5,8, a przy jeździe do 110 – 4,8 – czego chcieć więcej? polecam każdemu, 3 cylindrowy silnik to nic strasznego, sam jestem mega pozytywnie zaskoczony. Pozdrawiam Citroena i gratuluje konstrukcji!
  • Chciałbym, żeby było więcej miejsca do przechowywania, to dla mnie duży minus. Uważam, że bieg wsteczny jest bardzo sztywny, ale poza tym samochód jest bardzo wygodny i jestem bardzo szczęśliwy.
  • Ten samochód jest genialny i właściwie wszystko mi się w nim podoba. Wolałbym tylko, aby sterowanie klimatyzacją było ręczne, ponieważ obsługa ekranu może bardzo rozpraszać podczas jazdy, ale samochód jest świetny.
Jak działa Citroen Connect Box?

WYDARZENIA

  1. French Rules 2019 – zlot miłośników aut francuskich

    2019-05-10 - 2019-05-12
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
  Subskrybuj  
Powiadom o