PSA Peugeot Citroen musi zwiększyć produkcję swojego nowego hitu. Citroen C4 Cactus stał się tak popularny, że fabryka nie realizowała wszystkich zamówień na czas. Podjęto więc decyzję o zwiększeniu ilości wytwarzanych samochodów. Zadowolenia nie kryje szefowa marki Citroen, Linda Jackson. „Cactus sprzedaje się bardzo dobrze. Ten sukces rokuje na przyszłość i mamy bardzo ambitne plany rozwoju. Początkowo Cactus miał być samochodem typowo europejskim – popularnym we Francji, Niemczech, Włoszech czy Hiszpanii. Teraz widzimy, że inne rynki są również zainteresowane”.
Co stanowi o sukcesie Cactusa? Odważna i nowoczesna linia. Auto wyróżnia się z tłumu. Teraz to procentuje – podkreśla Linda Jackson. Citroen C4 Cactus pojawił się na rynku w czerwcu 2014 roku. Od swojej premiery znalazł blisko 75000 nabywców. Celem PSA jest produkcja 100 tysięcy Cactusów rocznie. Auto powstaje w fabryce w Hiszpanii. Wkrótce trafi między innymi do Australii oraz do… Chin.
„Rynek chiński dość chłodno przyjął koncepcyjnego Cactusa. Jednak na targach w Pekinie okazało się, że model produkcyjny budzi zachwyt. Dlatego aktualnie badamy możliwość wprowadzenia tego auta na rynki azjatyckie” dodaje Jackson.
Cena Cactusa w polskich salonach zaczyna się od 49900 złotych. Atrakcyjnie wyposażona wersja More Life kosztuje 57900 złotych. Za tą kwotę otrzymujemy między innymi kamerę cofania, radar parkowania, szyby tylne przyciemniane (tylne boczne i wsteczna) oraz klimatyzację automatyczną oraz automatyczne światła i wycieraczki. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie Citroen C4 Cactus Citroen Polska.
Sukces Cactusa Citroen chce wykorzystać i rozwijać. Co to będzie oznaczać zobaczymy w najbliższej przyszłości.
źródło: Citroen UK
Najnowsze komentarze