Citroen C4 Cactus otrzymał dwa tytuły SUV-a Roku 2018 w Brazylii i Argentynie. Jakie cechy pojazdu spodobały się jury najbardziej?

Nowy Citroen C4 Cactus został zaprezentowany pod koniec zeszłego roku. Producent zapowiedział tyylko face liftingu modelu, aczkolwiek był on bardzo intensywny. Crossover, który aspiruje do segmentu kompaktów diametralnie zmienił swój wygląd zewnętrzny. Stał się bardziej zachowawczy, mniej dziwaczny, aczkolwiek wciąż może się podobać. Oprócz estetyki nadwozia, Citroen pracował również nad wnętrzem. Poprawiono komfort na pokładzie, przede wszystkim dzięki nowemu zawieszeniu, lepszemu wyciszeniu wnętrza oraz fotelom, które wypełniono nowym rodzajem pianki.

Poprawki, jakie zastosowano w pojeździe docenili dziennikarze z rynku południowoamerykańskiego. Citroen C4 Cactus otrzymał dwa tytuły „Regional SUV 2018″ w Argentynie i „National SUV 2018” w Brazylii. Podwójną nagrodą pochwaliła się nawet szefowa marki, Linda Jackson na swoim profilu na Twitterze. Obie nagrody zostały przyznane za design, technologie oraz innowacje.

Szansę na prestiżowy tytuł ma także nowy Citroen C5 Aircross. Samochód znalazł się w ścisłej czołówce kandydatów do europejskiej nagrody Car of the Year, podobnie jak dwa inne modele francuskie. Trzymamy kciuki!

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

4
Dodaj komentarz

avatar
1024
 
2 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
RavenfiveRomanToJa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ToJa
Gość
ToJa

To już jest jakaś kompletna żenada. Najpierw usunęli z niego wszystkie cechy SUVa, udając że jest kompaktem, po czym przyznają mu nagrodę „Regional SUV 2018”.

Niesamowita schizofrenia w tym Citroenie. Koszmar.

Roman
Gość
Roman

Lecz to przecież Argentyńczycy i Brazylijczycy określili go mianem SUVa! Co gra w duszy Latynosów to tylko oni wiedzą. Linda Jackson jako szefowa marki chwali się każdym sukcesem marketingowo/reklamowym jaki samochód z kierowanej przez nią firmą odnosi na rynku co jest zupełnie zrozumiałe. Przecież zarząd koncernu PSA i akcjonariusze też to czytają.

ToJa
Gość
ToJa

Wiadomo, chwalić się trzeba, ale te nagrody są lobbowane. Nie wierzę w obiektywną prasę motoryzacyjną, nawet w Ameryce Południowej.

W najlepszym razie jest to niezły chichot historii. Odsuvili Cactusa, po czym wygrywa on nagrodę dla najlepszego SUVa. WTF?

Ravenfive
Gość
Ravenfive

Super. A naprawili już przyczyne sypiących sie paski napędowe których resztki zasypują pompy oleju ? Bo narazie drugi rok z rzędu mój odjechał na lawecie tym razem do zaufanego mechanika bo w ASO Citroena był z tym problemem juz 2 razy i po roku znów problem wrócił. Zostawił ponad 4tysie na naprawę 3 letniego auta które mam od nowości