Grupa PSA (Citroen, DS, Opel, Peugeot) planuje zatrudnić 1.600 w większości młodych osób w 11 krajach Europy. Wszystko w ramach rozwoju PSA Retail, spółki zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów. Wszystko w związku z ambitnymi planami rozwoju sieci. 800 miejsc pracy zostanie utworzonych w samej Francji.
Aktualnie PSA zatrudnia 750 osób w wieku 16 do 23 lat, którzy pracują na kontraktach uczniowskich lub studenckich. To 7% wszystkich pracowników firmy. 480 z nich z pracuje we Francji. PSA Retail działa w ten sposób jako inkubator talentów oraz centrum szkoleniowe, oferując szerokie spektrum możliwości pozyskania doświadczenia i ciekawej ścieżki kariery dla każdego z pięciu obszarów: sprzedaż nowych samochodów, sprzedaż używanych samochodów, obsługa posprzedażna, dystrybucja części zamiennych oraz wypożyczanie samochodów. Każdy z nowozatrudnionych będzie uczestniczył w programie szkoleniowym z certyfikatem PSA Retail Academy. PSA stosuje w swoim projekcie wiele innowacji. Między innymi obsługę klientów poprzez wideo czy wsparcie procesów obsługowych z wykorzystaniem internetu.
Program nastawiony jest na rozwój kluczowych umiejętności, niezbędnych na danym stanowisku pracy. Osoby z najlepszymi wynikami będą zachęcane do skorzystania z atrakcyjnych ofert, związanych z pracą poza swoimi krajami.
Xavier Chéreau, Wiceprezes Grupy PSA ds. Zasobów Ludzkich, Transformacji IT, Cyfrowego i Nieruchomości, powiedział: „W grupie PSA miejsca pracy są nie tylko na linii produkcyjnej, jest ich również dużo w naszych własnych salonach dealerskich. PSA Retail to początek drogi, na którym koncentrujemy naszą uwagę. Oferuje wiele dróg do kariery w całej Grupie.”
Spółki Citroen Retail oraz Peugeot Retail funkcjonują również w Polsce. W ramach swojej działalności prowadzą salony (Citroen dwa, Peugeot jeden) oraz serwis blacharsko-lakierniczy.
źródło: Business Journal
Najnowsze komentarze